Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**KESÄKUISTEN esittelyt ja LA:t**

29.12.2006 |

Meitä alkaa olla jo niin monta, että ajattelin esittelyketjun olevan paikallaan. Halukkaat voivat kertoa hieman itsestään tänne. En enää oikein pysy mukana, keitä kaikkia meitä täällä on, joten tulkaa rohkeasti esittäytymään!:-)

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimi: Mondis

Ikä: 29v, mies 29v.

Asuinpaikka: Hki

LA: 1.6.2007

Taustaa: toinen ICSI onnisti, tätä ennen tehty keväällä -06 plussaan johtanut ICSI, josta valitettavasti km rv 9+3. Tehty myös kolme PASsia kesä-syksyllä -06, kaikista negaa. Meillä syynä miehestä johtuva lapsettomuus, tilannetta on vaikeuttanut minun puoleltani epäsäännöllinen kierto sekä PCO-tyyppiset munasarjat. Kaksi alkiota siirrettin ja tuplat on tulossa!:-)

Nimi: Rantis

Ikä: minä 27, mies 30

Asuinpaikka: Häme

LA: 5.6.2007

Taustaa: Lapsettomuutta takana n. 4,5 vuotta. 3x inssi, kaikista negaa. 1x IVF/ICSI + siitä 1x PAS, molemmista negaa. 1x IVF plussaa, joka kesken rv10 (06/06), tämän toisen IVF:n PAS, josta nyt plussanneena :)

Nimi: Senniina

Ikä: minä 38, mies 32

Asuinpaikka: Keski-Suomi

LA: 27.6.2007

Taustaa: " kevyesti lapseton" , ehkäisy pois -93, esikoista tehtiin ex:n kanssa tekemällä -97 alkaen, -99 tutkimukset, esikoinen synt. 12/99 ekasta clomikierrosta. Toista uudessa suhteessa yritettiin reilu vuosi, clmomit+pregnyl 1-5/06, tauko ja plussa 10/06 tehdystä inssistä. Ei ehkäisyä -93 jälkeen.

Nimi: elexi

Ikä: 28v

Asuinpaikka: itä-suomi

LA: 17.6-07

Taustaa:

Kevät-01; 2xinssi-->nega

Syksy-01; 1.ivf josta 3 alkiota. Kaksi siirrettiin-->nega, yks meni roskiin

Kevät-02; 2.ivf josta 7 alkiota. Tuoresiirto 2 alkiota-->plussa-->km

Syksy-02; pas, kaks siirrettiin--> plussaa ja jälleen km

Kevät-03; pas ja taas kaks kyytiläistä-->plussa.

Tällä kertaa kumpikin kiinnittyi mutta toinen oli kohdun cornu osassa ja sen kasvu jouduttiin lopettamaan muuten olis kohtu revenny:(

Toinen kyytiläinen oli onneksi tarrannut kunnolla kiinni ja saimme joulukuussa-03 ihanan prinsessan:)

Syksy-05; 3.ivf josta jälleen 7 alkiota mutta tuoresiirtoa ei tehty vaikean, teholle johtaneen hyperin takia.

Kevät-06; pas, 3 alkiota ei selvinny sulatuksesta, kaks selvis ja siirrettiin--> nega

Syksy-06; viimeiset 2 alkiota sulatettiin joista toinen selvisi ja matkustaa edelleen kyydissä:)

Nimi: Sonjaemma

Ikä: 39v, mies 39v.

Asuinpaikka: Pääkaupunkiseutu

LA: 11.6.2007

Taustaa: 4x inssi, negaa; 1.ivf, plussa, mutta km rv 13. 2.ivf, nega, ei PASsiin (alkiot ei kestäneet), 3. ivf plussaa. Rakkuloita ja alkoita tullut aina vähän. Selkeää syytä lapsettomuuteen ei löydetty. Minulta löydettiin viimeisen plussan jälkeen geenipoikkeama tukostaipumukselle, saattoi olla syy ensimmäiseen km:oon. Noissa plussahoidoissa on molemmissa siiretty 2 alkiota, pakkaseen ei niistä hoidoista saatu yhtään. Vain yksi aina sitten lähtenyt niistäkin kehittymään.

Nimi: bicci79

Ikä: 27v, mies 30v.

Asuinkunta: Pääkaupunkiseutu

LA: 14.6.07, ei lapsia ennestään

Ja sitten hieman taustaa... Lasta yritetty marraskuusta 2004 asti, 2005 vuoden lopussa tutkimuksissa selvisi miehestäni johtuva lapsettomuus. Paperit vetämään julkiselle puolelle, josta ostopalveluna Väestöliittoon viime syksynä. 1. ICSI siirto 22.9 ja heti nappasi kiinni, pakastimeen jäi vielä 7 hedelmöittynyttä alkiota.

Vierailija
2/14 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan tuonne tammikuun viestiketjuun jo nämä laitoin, mutta laitan nyt tännekin, jos nämä on täältä helpompi tarpeen tullen tsekata =)

Nimi: Kuutar

Ikä: minä 28, mies 36

Asuinpaikka: Pirkanmaa

LA: 26.6.2007

Taustaa: Yritys aloitettiin 05/04, tutkimuksiin 04/05, clomit 10/05 (YTHS:n gynen mukaan ongelmana oli VAIN ylipainoni) -> lähetteen TAYSiin hain yksityiseltä 12/05, kun sitä ei saatu YTHS:ltä useista pyynnöistä huolimatta (ainakin 4kk olisi tarvinnut niitä clomeja ottaa, yksityinen sanoi heti, että ne ovat turhia, kun simpat niin huonoja). 03/06 ensikäynti TAYSissa, eka inssi heti. Kahdessa seuraavassa kierrossa seuraavat inssit. Eka IVF 10/06 -> PLUSSA

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
13.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moro !

Listaudumpa minäkin.

Nimi : samako

Ikä : minä 33,mies 29

Asuinpaikka : pirkanmaa

LA : 26.6.07

Taustaa :

Hoitoja parisen vuotta;clomeja,inssejä kolme,IVF 10/05 plussaa ,km rv 10 ,IVF ilman tuloksia vaikka pas-yritys myös.viimesin IVF soluja pakkaseen 2,jotka siirrettiin= toinen jäikin kasvamaan yllättäen .tosin siirto tehtiin ekan kerran lääkkeelliseen kiertoon zumenonin avustuksella .nyt siis kumminkin rv 16+4 !!

Vierailija
4/14 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloitanpa sitten:

Nimi: Mondis

Ikä: 29v, mies 29v.

Asuinpaikka: Hki

LA: 1.6.2007

Taustaa: toinen ICSI onnisti, tätä ennen tehty keväällä -06 plussaan johtanut ICSI, josta valitettavasti km rv 9+3. Tehty myös kolme PASsia kesä-syksyllä -06, kaikista negaa. Meillä syynä miehestä johtuva lapsettomuus, tilannetta on vaikeuttanut minun puoleltani epäsäännöllinen kierto sekä PCO-tyyppiset munasarjat. Kaksi alkiota siirrettin ja tuplat on tulossa!:-)

Vierailija
5/14 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva Mondis, kun aloitit esittelypinon. Meitä on todellakin jo kertynyt hieno porukka, joten on jo vaikeaa pysyä perässä.

Nimi: Rantis

Ikä: minä 27, mies 30

Asuinpaikka: Häme

LA: 5.6.2007

Taustaa: Lapsettomuutta takana n. 4,5 vuotta. 3x inssi, kaikista negaa. 1x IVF/ICSI + siitä 1x PAS, molemmista negaa. 1x IVF plussaa, joka kesken rv10 (06/06), tämän toisen IVF:n PAS, josta nyt plussanneena :)

Rantis + sulevi 17+4

Vierailija
6/14 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, en kuulu pinoonne, mutta haluan lämpimästi onnitella teitä molempia! Mondikselle tietysti tuplaonnittelut, molemmat veijarit siis päättivät tarrata kiinni. Olemme jossain vaiheessa piinaileet samoissa pinoissa (itsellänikin kun noita yrityksiä on taustalla useita). Olette päässeet jo lähes puoliväliin! Hienoa! Oikein onnellista odotusta jatkossakin! Ja tietysti hyvää uutta vuotta muutenkin!

T: Milka

Vierailija
7/14 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimi: Senniina

Ikä: minä 38, mies 32

Asuinpaikka: Keski-Suomi

LA: 27.6.2007

Taustaa: " kevyesti lapseton" , ehkäisy pois -93, esikoista tehtiin ex:n kanssa tekemällä -97 alkaen, -99 tutkimukset, esikoinen synt. 12/99 ekasta clomikierrosta. Toista uudessa suhteessa yritettiin reilu vuosi, clmomit+pregnyl 1-5/06, tauko ja plussa 10/06 tehdystä inssistä. Ei ehkäisyä -93 jälkeen.

Senniina rv14+3

Vierailija
8/14 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin nyt jatkaa kirjoittelua tähän ketjuun. Nouseepahan samalla tämäkin pino täältä kaukaa....jospa sitten muutkin huomaavat esittäytyä.

Täällä edelleen yritän epätoivoisesti kuullostella vauvan liikkeitä. Eipä ole taas kuulunut moneen päivään mitään. Hermorauniohan tässä kohta tulee. Onneksi on jo maanataina neuvola niin pääsee kuuntelemaan sydänääniä. Olen koko ajan hermona vauvan hyvinvoinnista, en pysty rentoutumaan ja olemaan vaan onnellinen, että meille tulee vauva. Rakenneultra on 17.1. sen jälkeen lupaan rauhoittua....

Vai tulee joiltain jo maitoa?! Minäkin olen puristellut, mutta eipä ole herunut. Nännit ovat kylläkin " kuivuneet" ja niistä ihan lähtee " palasia" . Rasvailen kyllä ahkerasti ja ajattelinkin käydä ostamassa apteekista sitä kunnon " nännirasvaa" .

Missä kohtaa teillä tuntuu kohdun korkein kohta? Minulla se on kohonnut jo lähes napaan asti. Vauva tykkää oleilla enemmän mahan oikealla puolella. Varsinkin iltaisin oikealla puolella on paljon enemmän täytettä kuin vasemmalla.

Joko teille on iskenyt energiavaihde päälle? Minulla on välillä näitä energiapäiviä, tänään taas laiskottaa ja väsyttää todenteolla.

Rantis & Sulevi 18+1

Vierailija
9/14 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimi: elexi

Ikä: 28v

Asuinpaikka: itä-suomi

LA: 17.6-07

Taustaa:

Kevät-01; 2xinssi-->nega

Syksy-01; 1.ivf josta 3 alkiota. Kaksi siirrettiin-->nega, yks meni roskiin

Kevät-02; 2.ivf josta 7 alkiota. Tuoresiirto 2 alkiota-->plussa-->km

Syksy-02; pas, kaks siirrettiin--> plussaa ja jälleen km

Kevät-03; pas ja taas kaks kyytiläistä-->plussa.

Tällä kertaa kumpikin kiinnittyi mutta toinen oli kohdun cornu osassa ja sen kasvu jouduttiin lopettamaan muuten olis kohtu revenny:(

Toinen kyytiläinen oli onneksi tarrannut kunnolla kiinni ja saimme joulukuussa-03 ihanan prinsessan:)

Syksy-05; 3.ivf josta jälleen 7 alkiota mutta tuoresiirtoa ei tehty vaikean, teholle johtaneen hyperin takia.

Kevät-06; pas, 3 alkiota ei selvinny sulatuksesta, kaks selvis ja siirrettiin--> nega

Syksy-06; viimeiset 2 alkiota sulatettiin joista toinen selvisi ja matkustaa edelleen kyydissä:)

Terv; elexi ja SusannaSanteri rv 16+3

Vierailija
10/14 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo mun esittely kuulostaa niin " kevyeltä" muihin verrattuna..jotenkin kuitenkin olen tuntenut kuuluvani myös lapsettomiin. En ole esikoisen ja tämän tulokkaan välillä selibaatissa ollut, vaikka yrityksettömiäkin vuosia väliin mahtuu. Minkäs teet, jos kaikki päivät ovat varmoja päiviä..

Kärsin unettomuudesta. Siinä kai ikävin vaiva tällä hetkellä. Päivät menee ihan sumussa ja kiitän luojaa siitä,että olen vuorotteluvapaalla. Työn tekemisestä ei tulisi mitään tässä kunnossa.

Meillä täällä jkl:ssä on tosi vähän neuvolakäyntejä ja taas on alkanut hirvittää, onko mahassa eloa vai ei. Liikkeistä ei vielä tietoakaan, joten siitäkään ei vihiä saa. Kävin viimeeksi neuvolassa rv13 ja seuraava joskus rv22 helmikuun puolivälissä. Rakenneultraa kunta ei tarjoa.

Kohdun korkeinta kohtaa en osaa tunnustella. Vatsan painelu on mielestäni epämiellyttävää. Jonkin verran navan alapuolella kuitenkin, luulisin. Maidontulosta sen verran vielä, että aika epätavallista kai se on, että sitä alkaa kovin aikaisin tulla. Pikemminkin se on sellaista (muistelen siis 7 vuoden takaisia aikoja) kirkasta nestettä.Eli jos ei tule ennenkuin vauva on syntynyt, niin ei syytä huoleen.

Olen paljon vauhkompi nyt kuin esikoista odottaessa. Silloin ihmettelin vaan, että aijaa eikös se raskaana oleminen tunnukaan miltään jne. En kyllä silloin käynyt näillä palstoilla lukemassa kauhukertomuksia, liekö yliaktiivipalstailulla osuutta nyt asiaan..

Mukavaa loppuviikkoa kaikille, eiköhän se mullakin taas tästä paremmaksi muutu.

S rv15+1

Vierailija
11/14 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimi: Sonjaemma

Ikä: 39v, mies 39v.

Asuinpaikka: Pääkaupunkiseutu

LA: 11.6.2007

Taustaa: 4x inssi, negaa; 1.ivf, plussa, mutta km rv 13. 2.ivf, nega, ei PASsiin (alkiot ei kestäneet), 3. ivf plussaa. Rakkuloita ja alkoita tullut aina vähän. Selkeää syytä lapsettomuuteen ei löydetty. Minulta löydettiin viimeisen plussan jälkeen geenipoikkeama tukostaipumukselle, saattoi olla syy ensimmäiseen km:oon. Noissa plussahoidoissa on molemmissa siiretty 2 alkiota, pakkaseen ei niistä hoidoista saatu yhtään. Vain yksi aina sitten lähtenyt niistäkin kehittymään.

Rv 17+3 siis mennään, liikkeitä en ole vielä tuntenut. Kohtu on mielestäni hieman navan alapuolella, iltaisin tuntuu kovemmalta, toisinaan oikealla puolella tuntuu selvemmin. Minulla on voimakkaasti taaksepäin kallistunut kohtu joten saattaa olla ettei liikkeet heti tunnukkaan. Rakenneultra tammikuun puolivälissä, sitä tässä nyt odotellaan ja jännitetäänkin. Kuten rantiskin, ehkä sitten taas vähän rauhoitutaan. Ja sen jälkeen kai pitäisi alkaa töissäkin informoimaan vähitellen.

Vierailija
12/14 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi,

ihan vaan nopeasti halusin sulle sanoa tosta,

ku mietit, että onko masussa eloa,

ni onnistuisko teilläpäin käydä ä-neuvolassa kuuntelemassa sydänäänet? Sillä sais mielenrauhan,

mie kävin eilen ihan sen takii,

ku mietin tässä jo useemman päivän onko sintti elossa ja hyvin kuului äänet ja helpotti kummasti:)

terv.elexi ja SusannaSanteri rv 16+4

pst, anteeks sekava teksti

Vierailija
13/14 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips kaikille!

Rohkenin minäkin uutena kirjoittaa tänne kesäkuisten esittelyyn. ;)

Nimi: bicci79

Ikä: 27v, mies 30v.

Asuinkunta: Pääkaupunkiseutu

LA: 14.6.07, ei lapsia ennestään

Ja sitten hieman taustaa... Lasta yritetty marraskuusta 2004 asti, 2005 vuoden lopussa tutkimuksissa selvisi miehestäni johtuva lapsettomuus. Paperit vetämään julkiselle puolelle, josta ostopalveluna Väestöliittoon viime syksynä. 1. ICSI siirto 22.9 ja heti nappasi kiinni, pakastimeen jäi vielä 7 hedelmöittynyttä alkiota.

Omalta osaltani olen ehkä päässyt hieman liian helpolla tämän alkuraskauden ajan, jos niin voi sanoa. Ei pahoinvointia, ainoastaan kamala nälkä koko ajan. Välillä olisikin toivonut edes jonkinlaisia merkkejä, niin olisi tuntunut varmemmalta. Nyt kuitenkin alkaa helpottaa kun massu hieman jo pyöristynyt. Mutta edelleen odotan jännittyneenä seuraavaa neuvolakäyntiä, että kuulen pienen sydänäänet.

Vierailija
14/14 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikille uusille oikein paljon tervetuloa mukaan :)))

Tässä itse olin jo " epätoivoinen" , koska liikkeitä ei ollut kunnolla/ollenkaan kuulunut moneen päivään, mutta nyt pikkuinen sitten intoutui liikkumaan kunnolla. Eilen tunsin liikkeitä useaan kertaan ja niin tänäänkin. Huomenna on neuvola ja taas saa kuulla ne ihanat äänet!

Onko teillä paino noussut jo kovastikin? Mulle tullut noin 5 kg, huomenna selviää tarkemmin. On kyllä tullut syötyä AINA kun on vähäkin tehnyt jotakin mieli....pitäsköhän vähän himmailla....

Osaako joku tehdä tuollaisen " koonnin" meidän lasketuista ajoista. Siis sellaisen jota voi aina päivitellä? Minä olen sen verran tumpelo, ettei onnistu.

Vointeja!

Rantis & Sulevi 18+5

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi