Mikä on suurin asia minkä olet jättänyt kertomatta puolisollesi?
Koetko että asialla on merkitystä tai ei?
Minä en ole kertonut että minulle on tehty raskaudenkeskeytys ollessani 17v. Tosin kyseessä ei ollut oma päätös vaan kohdunulkoinen raskaus.
Kommentit (34)
+20cm brasilialaisen shemalen työkalu on suurin minkä maistamisesta en ole kertonut.
Että olen opiskellut hoitajaksi.
Aiemmassa suhteessa maailmannapa- tyyppinen mies koki että olen sen hoitaja 24/7 vaikkei edes ollut sairauksia, vain huomiohakuisuus.
Olen toki opiskellut muutakin, mutta niillä ei ole merkitystä. Pääasia että lopulta löytyi ihminen joka ansaitsee rakkauteni.
Että meinasin jättää hänet 10 vuotta sitten. Kävin silloin jo katsomassa asuntojakin. Nyt toivon että olisin oikeasti lähtenyt.
Eipä tule nyt mitään mieleen. Hän tietää kyllä kaiken tarpeellisen tai sen mikä on tietämisen arvoista. En salaile häneltä mitään.
Vierailija wrote:
Että minut on adoptoitu. Kyseessä perheensisäinen adoptio.
Eikö puoliso yhtään ihmettele kun on kaksi samaa sukupuolta olevaa vanhempaa tai et näytä yhtään toiselta vanhemmalta?
Oltiin nuorena 2,5v yhdessä, avoliitossakin jo ja tiesin että hän on lapsirakas. Emme ehtineet puhua koskaan vakavasti lasten hankinnasta, mutta en myöskään kehdannut koskaan sanoa ääneen etten halua lapsia, oikeasti inhosin kakaroita. Suhde päättyi ihan muista syistä.
En ole milloinkaan sanonut miten vaikea luonnevikainen persoona hän oikeasti on. Olen luvannut etten jätä mutta on kyllä välillä rankkaa.
Vierailija wrote:
Olen syönyt salaa ison kasan herkkuja. :D
Sama. Ja mun painoa ei tiedä myöskään.
Varmaan jotkut nuoruuden typeryydet. En usko, että puolisoa kiinnostaa enkä itsekään muistele niitä. Tavattiin siis vasta 5-kymppisinä, joten nuoruudesta on aikaa.
Ei tiedä että säästän osakesäästötilille. Ei tiedä, että mietin eroa säännöllisesti.
Teeskentelen kaikki orgasmini. Katson kelloa, pian tämä on ohi ja saa olla taas viikon rauhassa.
Että olen kokenut seksuaalista väkivaltaa aiemmassa suhteessa.
Että mietin vähintään viikottain eroa. Olen kyllä vuosia sitten muutaman kerran ottanut asian puheeksi, mutta puoliso ei tiedä että nykyään pohdin tätä vähän väliä. En ole varma mitä hyötyä olisi tästä puolisolle kertoa ennen kuin olen tehnyt päätöksen. On selvää, ettei hän tule muuttumaan, eikä myöskään saisi itse aikaiseksi erota vaikka tietäisi ajatuksistani, joten ajatusteni jakaminen ei muuttaisi lopputulosta mutta asettaisi hänet ehkä ikävää välitilaan ja kuulostaisi uhkailulta.