Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on suurin asia minkä olet jättänyt kertomatta puolisollesi?

Vierailija
21.10.2023 |

Koetko että asialla on merkitystä tai ei?

Minä en ole kertonut että minulle on tehty raskaudenkeskeytys ollessani 17v. Tosin kyseessä ei ollut oma päätös vaan kohdunulkoinen raskaus.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mietin vähintään viikottain eroa. Olen kyllä vuosia sitten muutaman kerran ottanut asian puheeksi, mutta puoliso ei tiedä että nykyään pohdin tätä vähän väliä. En ole varma mitä hyötyä olisi tästä puolisolle kertoa ennen kuin olen tehnyt päätöksen. On selvää, ettei hän tule muuttumaan, eikä myöskään saisi itse aikaiseksi erota vaikka tietäisi ajatuksistani, joten ajatusteni jakaminen ei muuttaisi lopputulosta mutta asettaisi hänet ehkä ikävää välitilaan ja kuulostaisi uhkailulta. 

Vierailija
22/34 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

+20cm brasilialaisen shemalen työkalu on suurin minkä maistamisesta en ole kertonut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon sen kuolevan.

Vierailija
24/34 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen opiskellut hoitajaksi.

Aiemmassa suhteessa maailmannapa- tyyppinen mies koki että olen sen hoitaja 24/7 vaikkei edes ollut sairauksia, vain huomiohakuisuus.

Olen toki opiskellut muutakin, mutta niillä ei ole merkitystä. Pääasia että lopulta löytyi ihminen joka ansaitsee rakkauteni.

Vierailija
25/34 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että meinasin jättää hänet 10 vuotta sitten. Kävin silloin jo katsomassa asuntojakin. Nyt toivon että olisin oikeasti lähtenyt.

Vierailija
26/34 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tule nyt mitään mieleen. Hän tietää kyllä kaiken tarpeellisen tai sen mikä on tietämisen arvoista. En salaile häneltä mitään.

Vierailija
27/34 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Että minut on adoptoitu. Kyseessä perheensisäinen adoptio.

Eikö puoliso yhtään ihmettele kun on kaksi samaa sukupuolta olevaa vanhempaa tai et näytä yhtään toiselta vanhemmalta?

Vierailija
28/34 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin nuorena 2,5v yhdessä, avoliitossakin jo ja tiesin että hän on lapsirakas. Emme ehtineet puhua koskaan vakavasti lasten hankinnasta, mutta en myöskään kehdannut koskaan sanoa ääneen etten halua lapsia, oikeasti inhosin kakaroita. Suhde päättyi ihan muista syistä.

Vierailija
29/34 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole milloinkaan sanonut miten vaikea luonnevikainen persoona hän oikeasti on. Olen luvannut etten jätä mutta on kyllä välillä rankkaa. 

Vierailija
30/34 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Olen syönyt salaa ison kasan herkkuja. :D

Sama. Ja mun painoa ei tiedä myöskään. 

Vierailija
31/34 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jotkut nuoruuden typeryydet. En usko, että puolisoa kiinnostaa enkä itsekään muistele niitä. Tavattiin siis vasta 5-kymppisinä, joten nuoruudesta on aikaa.

Vierailija
32/34 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tiedä että säästän osakesäästötilille. Ei tiedä, että mietin eroa säännöllisesti. 

Vierailija
33/34 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teeskentelen kaikki orgasmini. Katson kelloa, pian tämä on ohi ja saa olla taas viikon rauhassa.

Vierailija
34/34 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen kokenut seksuaalista väkivaltaa aiemmassa suhteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi