Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on suurin asia minkä olet jättänyt kertomatta puolisollesi?

Vierailija
21.10.2023 |

Koetko että asialla on merkitystä tai ei?

Minä en ole kertonut että minulle on tehty raskaudenkeskeytys ollessani 17v. Tosin kyseessä ei ollut oma päätös vaan kohdunulkoinen raskaus.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että biologinen isäni oli päihdeongelmainen ja teki itsemurhan.

Vierailija
2/34 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että olen hemmetin rikas. Sillä ei ole merkitystä kun mieskin on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Että biologinen isäni oli päihdeongelmainen ja teki itsemurhan.

Olen siis vaan sanonut että kuoli, erittelemättä miten. Minusta asia ei ole mitenkään oleellinen meidän suhteen kannalta.

Vierailija
4/34 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen antanut seksiä maksusta. 

Vierailija
5/34 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen teeskennellyt mt-ongelmiani jo vuosia kerätäkseni sääliä ja huomiota. Olen oikeasti ihan terve.

Vierailija
6/34 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että minut on adoptoitu. Kyseessä perheensisäinen adoptio.

Vierailija
7/34 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En rakasta häntä

Vierailija
8/34 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että valmistelen muuttoa pois yhteisestä kodistamme ja mulla on suhde toiseen mieheen. 

Vierailija
9/34 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että olen käynyt Aasian lomamatkoilla useaan kertaan maksullisissa. Mutta ennen nykyistä parisuhdetta! Silti en voi kertoa, koska naiset ei voi sietää miehiä, jotka harrastaa irtoseksiä. Etenkin aasialaisten kanssa.

Vierailija
10/34 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Että olen teeskennellyt mt-ongelmiani jo vuosia kerätäkseni sääliä ja huomiota. Olen oikeasti ihan terve.

Miksi alapeukut? Salaisuutta kysyttiin ja sellaisen tänne kirjoitin

Vierailija
11/34 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion lähteä suhteesta oman ja tulevan lapsemme turvallisuuden vuoksi, koska miehen käytös pelottaa ja huolettaa.

Vierailija
12/34 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt salaa ison kasan herkkuja. :D

Vierailija
13/34 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen transnainen. Leikattu alapää ja implantit menivät täydestä.

Vierailija
14/34 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olin raskaana ja tein abortin. Asumme ns. raamattuvyöhykkeellä ja miehen perhe suhtautuu näihin hyvin kielteisesti.

Vierailija
15/34 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että minua on kiusattu rajusti ja pitkäkestoisesti yläkoulussa, enkä halua käsitellä asiaa sen enempää hänen kuin kenenkään muunkaan kanssa. 

Tiedän, että tämä on vahingollinen toimintamalli, mutta tuskin muuttaisi mitään parisuhteessamme vaikka hän tietäisikin tästä tunnelukostani. 

Vierailija
16/34 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mulla on jalassa kasvain ja oon leikkausjonossa. Kaikki terveysjutut taannuttaa hänet ihan lapseksi, kun haluaisin tukea ja rauhoittavan aikuisen ihmisen, niin saan ihmisen joka tivaa kiukkuisena että miksi et pyytänyt nopeempaa aikaa, miksi ne nyt noin päätti tehdä, mitä se tarkoittaa, et sanonut tarpeeksi selvästi.. jne jne. Jotenkin pelkää eikä tajua että kaataa sen kaiken mun niskaan.

Vierailija
17/34 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaisuuteni määrä ja tuloni ovat varmaan suurin asia, josta hän ei tiedä. Eipä tuo ole koskaan kysellyt.

Vierailija
18/34 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Että olen transnainen. Leikattu alapää ja implantit menivät täydestä.

Oliko kallonpienennys? Entäs lantio? Mistä sait? Kengännumero harvalla oikealla naisella 47...

Post OP googlailkaa, joo tosi aidon naisen vaginan näköisiä nää visvaa puskevat ja märkivät kirveshaavat O_O

Vierailija
19/34 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Että mulla on jalassa kasvain ja oon leikkausjonossa. Kaikki terveysjutut taannuttaa hänet ihan lapseksi, kun haluaisin tukea ja rauhoittavan aikuisen ihmisen, niin saan ihmisen joka tivaa kiukkuisena että miksi et pyytänyt nopeempaa aikaa, miksi ne nyt noin päätti tehdä, mitä se tarkoittaa, et sanonut tarpeeksi selvästi.. jne jne. Jotenkin pelkää eikä tajua että kaataa sen kaiken mun niskaan.

Ja olette yhdessä miksi?

Vierailija
20/34 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ja olette yhdessä miksi?

Koska hän on paras ystäväni ja täydellisin ihminen kenet olen tavannut ja rakastan häntä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän