Jos saisit rikkaan ulkomaalaisen miehen joka veisi sinut Kalifornian auringon alle
Tai sitten köyhemmän suomalaisen miehen joka veisi sinut korpimökilleen järven rannalle - kumman valitsisit. Tässä on siis kyse loppuelämän ratkaisusta.
Kommentit (35)
Yleensä kun on tälläinen dilemma, valitsen itseni ja häivyn paikalta.
Eikö näillä miehillä ole mitään muita ominaisuuksia?
Minua ei tarvitse kenenkään viedä mihinkään; olen tähänkin asti maksanut itse matkani niin NYCiin, Kaliforniaan, Aasiaan ym.
Pöljä kysymys alkujaan.
Miehenä haluan rikkaan ulkomaalaisen naisen, joka veisi minut kaikkiin ihaniin paikkoihin!
T. Kiltti ja suvaitsevainen atm
Vierailija wrote:
Eikö näillä miehillä ole mitään muita ominaisuuksia?
Tämä. T. Ihmettelevä täti
Suomalainen mies, mutta en minä minnekään korpimökkiin lähde asumaan.
Otin aikoinaan sellaisen köyhemmän suomalaisen miehen, joka vei korpimökilleen ja hieman myöhemmin kertoi, että on hänellä kartanokin ja muutama asunto pääkaupungissa.
Rikas vai köyhempi, mutta ei kuitenkaan köyhä. Hmmmmmm. Ehkä tää korpimökki järven rannalla, koska sieltä voi matkustella muualle, mutta rikkaalla miehellä ei olisi sitä korpimökkiä.
Suomalaisen ja korpimökin, ehdottomasti. Ei minuu raha tai lämpimät maat kiinnosta. Varsinkaan muiden rahat. Kunhan itsellä on senverran että pystyy syömään ja laskut maksamaan lämpimässä asunnossa, se riittää.
Otin rikkaan ulkomaalaisen miehen. Olemme nyt onnellisesti naimisissa jo neljättä vuotta
Jos nää olisi ainoat miesvaihtoehdot, joita olisi olemassa, niin ehkä nuorempana olisin valinnut tuon suomalaismiehen, mutta kun olen jo keski-ikäinen, niin evvk kumpikaan.
En minä jenkkilään halua. Korpimökki järven rannalla kävisi ihan hyvin, sieltä on lyhyempi matka omaan kotiin. En tarvitse elättäjää itselleni.
Rikas jenkki kaliforniasta osti minulta korpimökin lapista. Oikeasti, joten sinänsä hauska ketju. En itse viihtynyt hyttysten keskellä ja eipä tuokaan ole siellä kuulemma näkynyt.
Jätän molemmat muille.
Olen jo onnellisesti naimisissa.
en todellakaan halua mihinkään Amerikkaan.
Vierailija wrote:
Ulkomaalaisen tietysti.
Miten niin "tietysti". Minun mielestä taas suomalainen mies ja korpimökki olisi tietysti kotoisampi vaihtoehto.
Suomalaisen miehen, haluaisin korpimökkiin
Tuon ulkomaalaisen tietenkin ottaisin!