Rimming eli perseen nuoleminen - kokemuksia?
Kommentit (28)
Persereikiä on kyllä kaikennäköisiä. Itseäni miellyttävät nuollessa eniten pienet ilman pikmenttipihaa olevat huomaamattomat reiät. Mutta kiireessä toki käyvät kaikenlaiset. En ole turhan kranttu.
Vierailija wrote:
Mies nuolee minua, ja kieltämättä se on todella kiihottavaa. Haluisin kokea kombinaation tekopenis pillussa ja miehen kieli anuksella.
Ainiin, minä en siis nuole häntä, ei jotenkin vain edes ajatuksena tunnu oikealta
Olisi kyllä älyttömän kiihottavaa tehdä tämä naiselle. Peppu pystyssä pyllyreikä tarjolla 😍
Ensin nuolla pillu kunnolla, upottaa iso dildo sisään ja kieli peppureikään 😋
Oma mies nuolee ja itse tykkään myös antaa kieltä. Mielummin itse antavana kuin ottavana vaikka kumpikin siis käy.
Reidet on mehuissa kun pääsen lipomaan eli mukavaa on.
Isoimmat persereijät, joita olen nähnyt, ovat olleet pihoineen halkaisijiltaan 5cm luokkaa. Aika näyttäviä ja nuolupinta-alaa on ollut reippaasti.Nam!
Suklaan levittäminen peräaukkoon ennen nuolua on hyvä konsti aloittelijalle, joka pelkää pahoja makuelämyksiä. Ja aukko näyttää juuri luontaisesti käytetyltä mutta yllättää hyvällä maullaan. Sitten voi siirtyä suklaattoman peräaukon nuolemiseen, kun pelot ovat poistuneet.
Vierailija wrote:
Oma mies nuolee ja itse tykkään myös antaa kieltä. Mielummin itse antavana kuin ottavana vaikka kumpikin siis käy.
Reidet on mehuissa kun pääsen lipomaan eli mukavaa on.
Kateeksi käy tuollainen suhde, jossa molemmat saavat nauttia ihanasta läheisyydestä ❤️
En voisi kuvitella nuolevani avovaimoani sieltä. Mutta haluaisin kokea sen jonkun kaverini kanssa, nuolla samanlaista karvaista pebaa kuin itselläni on. Tavallaan korvike sille etten pysty nuolemaan itseäni. M28
Itse herkuttelen työntämällä nakin tyttöni anukseen ja sitten sen syömällä. Erikoisen kiihottava maku pyllymaustetuilla nakilla. Häntä se naurattaa, kun nautiskelen silmät kiinni pyllynakkeja oluen kera.