Oletko koskaan soittanut nelosen Onnenarpaan?
Voititko mitään? Pääsitkö lähetykseen? Kuinka kauan kesti saada voitto?
Kommentit (724)
Tänään sentään ehdittiin yhdistää viimeinen puhelu lähetykseen.
Kana ja Annw-Mari ovat hyviä juontajia, toisin kuin janne
Jannen faceprofiilia ei enää näe, jos ei ole itse facessa. Ennen näki. Outoa, janne kun tykkää huomion saamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Jannen faceprofiilia ei enää näe, jos ei ole itse facessa. Ennen näki. Outoa, janne kun tykkää huomion saamisesta.
Eilen valitti Facebookin käytöksestä että hän voi kieltää jos haluaa kun hänen seinä. Jostain suuttunut taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen valitti Facebookin käytöksestä että hän voi kieltää jos haluaa kun hänen seinä. Jostain suuttunut taas.
Jannea on taas kiusattu, eli joku on kehdannut olla eri mieltä hänen kanssaan.
Kaskinen on kirjekuoressa Annemarilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jannea on taas kiusattu, eli joku on kehdannut olla eri mieltä hänen kanssaan.
Joo janne oikeasti kerran kirjoitti facessa, kuinka joku kehtasi postata hänen sivuilleen kuinka hän itse valittaa kaikesta 🤦
Miksi janne ylipäätään on facessa, kun ei kestä normaalia keskustelua. Kaikki pitää vain olla häntä ylistävää ja kehuvaa, samalla myös säälivää, kun häntä "kiusataan".
Vierailija kirjoitti:
Miksi janne ylipäätään on facessa, kun ei kestä normaalia keskustelua. Kaikki pitää vain olla häntä ylistävää ja kehuvaa, samalla myös säälivää, kun häntä "kiusataan".
En käytä tätä sanaa usein, mutta n a r s i s m i .
Vierailija kirjoitti:
Ketään ei päästetty vastaamaan. Ei ollut vissiin tarpeeksi soittajia? Huijausta kaikki.
Onpa taas vaikea peli, Jyväskylä, Rovaniemi, Kouvola, Järvenpää ja Helsinki. Sama peli taisi olla arpa.fissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketään ei päästetty vastaamaan. Ei ollut vissiin tarpeeksi soittajia? Huijausta kaikki.
Sama kun toissapäivänä onnenarvassa ei "ehditty" yhdistämään, ja kirjekuori jäi avaamaatta. Sopivasti vältyttiin jakamasta isompaa 2000 euron pottia.
Vierailija kirjoitti:
Iida oli paras juontaja. Kaunis ja asiallinen. T.Bi-nainen
Iida oli ihana. Mitähän tekee nykyään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iida oli ihana. Mitähän tekee nykyään?
Taitaa olla onlyfansissa.
Äänekoskea taas haetaan tunnin ajan.
Ihana Annemari kolmosella arpa.fissä 🥰
Tänään on sitten pitsaperjantai. Ja eilen oli hernekeittopäivä. Jannen mukaan siis.
Onpa vaikea peli arpa.fissä; Maarianhamina, Kokkola, Outokumpu, Haapajärvi ja Kristiinankaupunki. Alakoululainenkin ratkaisisi tuon.
Vierailija kirjoitti:
Onpa vaikea peli arpa.fissä; Maarianhamina, Kokkola, Outokumpu, Haapajärvi ja Kristiinankaupunki. Alakoululainenkin ratkaisisi tuon.
On taas "niin vaikea peli" Anskun mukaan 😅