Kysymys maksusitoumuksesta apteekkiin
Saako soskusta harkinnanvaraista tukea lääkkeisiin jos Kela ei myönnä maksusitoumusta lääkkeisiin? Mulla ei ole rahaa ja lääkkeet ovat loppumassa. Kelan tantta käski ostamaan pienempiä pakkauksia ja toimittamaan kuitin Kelaan. Kela käsittelee sitä sitten viikon. Kyseessä on kalliit lääkkeet. Milläs mä elän sen ajan? Mihin tää maa on menossa? Näin ei ole käynyt koskaan ennen.
Kommentit (65)
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Joillekin toimeentulotukiasiakkaille tulee yllärinä sekin, että jos saat 50 000 euroa perintöä, niin sulla ei välttämättä ole vähään aikaan oikeutta perustoimeentulotukeen eikä sun laskuja maksa kukaan. Tommonenkin summa saatetaan helposti tuhlata menemään yhden kuukauden aikana ja sitten ihmetellään, kuka maksaa laskut. En voi lakata ihmettelemästä tätä.
No ei kannata uskoa kaikkia urbaanilegendoja.
Käsittelen itse toimeentulotukihakemuksia ja kaikenlaista on tullut nähtyä. Ois vaikka mitä tarinoita kerrottavaksi, mutta se ei olisi oikein asiakkaita kohtaan edes nimettömästi tehtynä. Mutta ei se mitenkään tavanomaista ole, että tuhlataan kerralla tuhansia euroja ja sitten ihmetellään, miten laskut saadaan maksettua. Varsinkin opiskelijoilla on yleistä, kun nostavat opintolainan ja tuhlaavat sen parhaimmillaan kahdessa viikossa, kun sen pitäisi kestää puoli vuotta. Sama homma joillakin perinnön saajilla. Ja kyse voi oikeasti olla kymmenistä tuhansista euroista.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Joillekin toimeentulotukiasiakkaille tulee yllärinä sekin, että jos saat 50 000 euroa perintöä, niin sulla ei välttämättä ole vähään aikaan oikeutta perustoimeentulotukeen eikä sun laskuja maksa kukaan. Tommonenkin summa saatetaan helposti tuhlata menemään yhden kuukauden aikana ja sitten ihmetellään, kuka maksaa laskut. En voi lakata ihmettelemästä tätä.
Käsittelen itse toimeentulotukihakemuksia ja kaikenlaista on tullut nähtyä. Ois vaikka mitä tarinoita kerrottavaksi, mutta se ei olisi oikein asiakkaita kohtaan edes nimettömästi tehtynä. Mutta ei se mitenkään tavanomaista ole, että tuhlataan kerralla tuhansia euroja ja sitten ihmetellään, miten laskut saadaan maksettua. Varsinkin opiskelijoilla on yleistä, kun nostavat opintolainan ja t
Tuskin käsittelet yhtään mitään, ja jos käsitteletkin niin sinulla on vakava asennevamma. Saisit potkut välittömästi, jos esimiehesi saisi tietää että jauhat paskaa asiakkaistasi. Jos kerrot samanlaisia juttuja sukulaisillesi tai ystävillesi niin kuka tahansa voi tehdä susta ilmiannon.
Oletkin pelkkä trolli ja se on sanottu sulle tässä muutamaan kertaan. Jos vielä täällä trollaat niin teen ilmon.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Käsittelen itse toimeentulotukihakemuksia ja kaikenlaista on tullut nähtyä. Ois vaikka mitä tarinoita kerrottavaksi, mutta se ei olisi oikein asiakkaita kohtaan edes nimettömästi tehtynä. Mutta ei se mitenkään tavanomaista ole, että tuhlataan kerralla tuhansia euroja ja sitten ihmetellään, miten laskut saadaan maksettua. Varsinkin opiskelijo
Sullakin taitaa olla lääkkeet ottamatta? Eihän hän kerro mitään tunnistettavia asiakastietoja, vaan yleisesti.
Hups, edellinen lainaus tuli väärin. Piti vastata tuolle viimeisimmälle kommentoijalle.