Voiko näin tehdä?
Sain sähköisen työsopimuksen ja halusin katsastella sitä kaikessa rauhassa ennen allekirjoittamista. Pari (2) päivää myöhemmin en voinut enää allekirjoittaa sopimusta sähköisesti.
Toki ressaa, että sopimus ei ole vielä voimassa enkä tiedä milloin saan uuden version. Voinko luottaa siihen, että paikka on minulle(kin) varattu, kun olen jo saanut sopimuksen? Avoimia paikkoja oli useampia eli yksin minua ei ole valittu.
Kommentit (4)
Kuulostaa siltä, että sähköisen allekirjoituksen linkki tai pääsy on varmaan erääntynyt. Olisin yhteydessä rekrytoijaan ja kysyisin sieltä uutta linkkiä. Eivät he ilmoittamatta vedä sitä sopimusta pois ja tarjoa jollekulle muulle, tuo on ihan turha huoli.
Vierailija wrote:
Kuulostaa siltä, että sähköisen allekirjoituksen linkki tai pääsy on varmaan erääntynyt. Olisin yhteydessä rekrytoijaan ja kysyisin sieltä uutta linkkiä. Eivät he ilmoittamatta vedä sitä sopimusta pois ja tarjoa jollekulle muulle, tuo on ihan turha huoli.
Niin, toki ymmärrän että siinä on aikaraja, siis linkissä. Mutta sitä aikarajaa ei ole kerrottu missään. Koko ajan sellainen pelko per seessä, että en saisikaan työtä, koska en ole salamana allekirjoittanut mitään. Mutta niin kai sitten.
Vai voisivatko yhtäkkiä ilmoittaakin, että ei nyt sittenkään voida palkata sinua?