Uusi parisuhde ja nopea vauvakuume!!
Olen ollut uudessa suhteessa nyt noin puoli vuotta. Olen 27-vuotias nainen ja ensimmäisessä ns terveessä parisuhteessa miehen kanssa. Miehen kanssa, jonka vierellä olen turvassa ja rakastettu. Olen huomannut että vauvakuume on iskenyt. En aikaisemmin sen koommin ajatellut edes äidiksi tulemista. Se oli avoin asia, jos joku kunnollinen mies löytyy. Eksän kanssa olimme kuusi vuotta yhdessä, enkä kokenut vastaavaa vauvakuumeilua hänen kanssaan. Nämähän ovat yksilöllisiä juttuja, mutta voisiko olla että nykyinen kumppani saa aikaan näitä ajatuksia, vaiko ehkä ikä? Onko mahdollista että toisen kanssa voi lyhyessäkin ajassa tietää haluavansa lapsia?
Kommentit (7)
Tunnet turvallisuutta ja rakkauta. Ihan luonnollinen juttu silloin että tuollaiset tunteet nousee esiin. Eli kaikki on nyt tosi hyvin.
Hyvä!
Alkuhuuma kestää ensimmäiset 3v. Sen biologinen tarkoitus on saada naaras astutettua. Tyypillisesti tällöin naaraalle herää ajatus naimisiinmenosta ja sikiämisestä ja hän aloittaa niistä mankumisen.
Keski-iässä on avioeropiikki, jolloin vaihdetaan nuorempaan poljettavaan ne ketkä voivat. Lisääntyvien miesten määrä on pienempi kuin lisääntyvien naisten määrä.
Syntymä on kuolemantuomio :(
Ei kukaan pysty hillitsemään sikiämistään.
Sinulla on jokin tarve, jota tyydyttämään tarvitset sen syntyvän henkilön. Onko vieras ajatus miettiä omien haluamisiensa sijaan sitä, haluaako se ihminen syntyä liikakansoituksen keskelle kärsimään ja kuolemaan?
Trollit huutelemassa ja luomassa epävarmuuksia.
Koet rakkautta ja turvaa, joten on luonnollista että koet olevasi valmis perheen perustamiseen.
Olen ollut suhteissa joissa teki mieli perheellistyä ja yhdessä sellaisessa, jossa ei tehnyt mieli lasta.
Tietenkään vaisto ei anna täyttä vastausta ja tuolin selkänojalle jätetyt vaatteet voivat ärsyttää edelleen, mutta teillä on asiat kunnossa suurimmilta osin.
Tunnet turvallisuutta ja rakkauta. Ihan luonnollinen juttu silloin että tuollaiset tunteet nousee esiin. Eli kaikki on nyt tosi hyvin.
Hyvä!
Totta kai voi. Siitä vaan.