Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

1 lapsen perheen pyykit

Vierailija
15.10.2023 |

Onko se nyt niin että pariskunnalla jolla 1 lapsi pyörii normaalisti pyykkikone yötä päivää? Siis ei hetkenkään taukoa. Näin kerran parissa viikossa pyykkäävänä sinkkuna vaikuttaa vain vähän turhan innokkaalta.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole. Ehkä kakara paskoo housuunsa ja isäntä oksentelee krapulaansa mutta silti ei voi ymmärtää.

Vierailija
2/3 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä menee 2-4 koneellista viikossa, lakana- ja pyyhepyykistä riippuen. Aiemmin koneellinen enempi kun lapsella oli vaaleanpunaista ja pinkkiä vaatetta, nykyisin kaikki samassa tummassa koneellisessa.

Vielä alakouluikäisen kanssa piti ulkovaatettakin pestä ihan eri tahtiin kuin teinin kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkku, mutta kuullut päivittäistä pesukoneen pyöritystä naapurustosta sekä yhden lapsen perheeltä, koiranomistajapariskunnalta että sinkkkutaloudesta. Aikataulussa äänihuippu jälkeen puolen yön.

Olen olettanut, että lapsen päivähoitovaatteet, koiranulkoilutusvaatteet ja treenivaatteet on ollut pestävä päivittäin. Tähän on mahdotonta sanoa vastaan, kun itsellä ei ole päiväkoti- eikä koiranulkoilutusvaatteita, ja muita vaatteita on vaikka kuinka paljon. Lisäksi on tietysti kunkin oma asia, joka ei edes melun osalta minua häiritse. Ihmettelen silti tuota yöpyykkäystä, kun oletettavasti ääni kyllä joitain muita asukkaita häiritsee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän