Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin viime yönä unen, jossa olin veneessä

Vierailija
14.10.2023 |

Exäni kanssa. Pieni perämoottorillinen vene, jota exä yritti ohjata, mutta vene pyöri vain ympyrää ja mihinkään perille ei päästy. Oli yö ja vesi oli mustaa. Vene/ jolla todella pieni ja kämäinen, tunnelma pelokas.

Miten tulkitsisitte unen?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hämmennyksissäsi, ehkä maailmantilanne pelottaa. Sinulla on kaipausta menneeseen aikaan.

Vierailija
2/8 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo syystä, miksi erositte.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kertoo syystä, miksi erositte.

Kyllä. Mies on sekaisin ja ajaa ympyrää elämässään. En halua pyöriä siinä hänen mukanaan.

ap

Vierailija
4/8 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi vuotta sitten näin unen, jossa mies oli minua vastassa komeana ja loisteliaalla laivalla. En kuitenkaan uskaltanut nousta kyytiin. Tunnelma oli ikävöivä, romanttinen.

Uudessa unessa sama mies yritti ohjata pientä venettä, jossa maali hilseillyt. Olin kyydissä. Mies vaikutti tympeältä. Perille ei päästy.

ap

Vierailija
5/8 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kaksi vuotta sitten näin unen, jossa mies oli minua vastassa komeana ja loisteliaalla laivalla. En kuitenkaan uskaltanut nousta kyytiin. Tunnelma oli ikävöivä, romanttinen.

Uudessa unessa sama mies yritti ohjata pientä venettä, jossa maali hilseillyt. Olin kyydissä. Mies vaikutti tympeältä. Perille ei päästy.

ap

Niin ja miksi veneunet liittyvät aina tähän samaan ihmiseen? Emme edes koskaan veneilleet tai matkustaneet laivalla yhdessä.

ap

Vierailija
6/8 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

ap

Selvästi mies kykenee kunnostautumaan ja nostamaan suunnan hetkeksi eteen päin, mutta hänellä on tapana ottaa takapakkia kehityksessä ja ajautua taas kehään.

Sitä edesauttaa vastoin käymiset kuten sinun hylkäämisesi.

Miehellä on kuitenkin taipumus ajautua takapakkiin, vaikka olisit hänen kanssaan, mutta takapakki tulee varmemmin vastoin käymisistään.

Olet epäileväinen, mutta haluat antaa mahdollisuuden välillä liiankin helpolla.

Vierailija
7/8 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

ap

Selvästi mies kykenee kunnostautumaan ja nostamaan suunnan hetkeksi eteen päin, mutta hänellä on tapana ottaa takapakkia kehityksessä ja ajautua taas kehään.

Sitä edesauttaa vastoin käymiset kuten sinun hylkäämisesi.

Miehellä on kuitenkin taipumus ajautua takapakkiin, vaikka olisit hänen kanssaan, mutta takapakki tulee varmemmin vastoin käymisistään.

Olet epäileväinen, mutta haluat antaa mahdollisuuden välillä liiankin helpolla.

Olen hylännyt hänet kahdesti. Luulen että se riittää. Hän toistaa samoja virheitä.

ap

Vierailija
8/8 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upp!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän