Ruokalakko päivä 4
Vaimo laittoi avioero halut tekstiviestillä ja siitä lähtien ei hänestä ole mitään kuulunut. On varmasti nähnyt etten ole Suomessakaan ollut neljään päivään eikä vieläkään kysy miten menee tai olenko hengissä. Missä vaiheessa syömättömyys tuntuu tai tekee hallaa keholle?
Kommentit (5)
Vierailija wrote:
Minulla myös lähes sama tilanne. Vaimo halusi asumuseron vain sen takia, että saamme asiat kuntoon. Kerroin hänelle, että olen saanut apua ja panostan siihen tosissani. Kiitokseksi siitä hän sanoi, että haluaa avioeron. Peruin kaikki terapiat enkä edes yritä olla hyvä. Haluan kuolla enkä uskalla tehdä itsaria joten olen täysin ravinnotta niin luonto korjaa pois.
Eikä hänkään paljoa kysele olenko hengissä. Eikä luultavasti edes kiinnosta. Yrittää vielä varmaan etten näkisi lastani ennen kuolemaa.
Vierailija wrote:
Minulla myös lähes sama tilanne. Vaimo halusi asumuseron vain sen takia, että saamme asiat kuntoon. Kerroin hänelle, että olen saanut apua ja panostan siihen tosissani. Kiitokseksi siitä hän sanoi, että haluaa avioeron. Peruin kaikki terapiat enkä edes yritä olla hyvä. Haluan kuolla enkä uskalla tehdä itsaria joten olen täysin ravinnotta niin luonto korjaa pois.
Hae apua edes lapsesi takia.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Hae apua edes lapsesi takia.
En hae. Tämä on tulevalle ex vaimolle kosto. Saa sitten selitellä ja kertoa lapselle miksi isää ei enää ole. Kiva kantaa varmasti taakkaa kun on vastuussa toisen kuolemasta.