Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löydän kumppanin?

Vierailija
13.10.2023 |

Etsin kumppania, mutta huonolla menestyksellä. Olen käynyt muutamilla treffeillä, mutta ei ole vain kipinää syntynyt. Nämä siis ovat deittisovelluksista. Suurin osa profiileista on minulle epäsopivia. Harrastusten kautta en ole löytänyt. Tapahtumissa käyn, mutta en ole löytänyt. Ihanne olisi tavata jossakin arjessa yllättäen, vaikka kirjastossa. Miten olette tavanneet kumppaninne? Toivon löytäväni itselle jonkun, jonka kanssa kemiat kohtaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä nyt kantsis olla muualla kuin palstalla jos naisia meinaat löytää….

Vierailija
2/7 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mitä h...tin naisia?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Mitä h...tin naisia?!

Tai miehiä. Yleensä nää kitisijät on naisten perään. 

Vierailija
4/7 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Mitä h...tin naisia?!

Mene puppepalstalle

Vierailija
5/7 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ysärillä oli helppoa. Meni baariin tai discoon, niin miehet hakivat tanssimaan tai muuten vaan pörräsivät ympärillä. Naisen ei tarvinnut kuin valita sopiva.

Nykyään kai ollaan vaan omissa porukoissa ja kukaan ei hae tanssimaan?

N55

Vierailija
6/7 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa ja juhlissa mun on ollut helppoa tutustua miehiin. Jos ei alkoholi yhtään maistu niin sit on vähän vaikeampaa, tai ainakin vaaditaan enemmän rohkeutta :) Olen kyllä puolituttuja miehiä jututtanut rohkeasti mm. salilla ja siellä kirjastossakin ja sitä kautta päässyt treffeille. Tosin mulla se on vaatinut sen, että tosiaan oon tuntenut miehen jotenkin ennestään. Ihan tuntemattomia en uskalla lähestyä eikä he mua. Hyvä tapa tutustua uusiin miehiin on myös se, jos itsellä on miespuolisia ystäviä ja he tutustuttavat omia sinkkukavereitaan mulle, näinkin on tapahtunut. Kuulostaa kliseiseltä mutta sieltä kotoa ei kukaan tuu hakemaan eli pitää vaan olla aktiivinen ja lähteä ihmisten ilmoille. Mullakin on ihan hirveitä kokemuksia Tinderistä, joten suosin näitä tosielämän kohtaamisia.

N45

Vierailija
7/7 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa missä sitä toista löytyy, koska en itsekkään ole häntä löytänyt. Etsin kuulemma vääristä paikoista, mutta totta puhuen, en haluisi löytää häntä, jos hän olisi löydettävissä "oikeista" paikoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme