Oletteko koskaan kirjoittaneet jotain nerokasta niin noloon paikkaan, ettei sitä voi esittää muille?
Tai muuta vastaavaa? Jotain mistä olette ylpeä, mutta ette kehtaa sitä näyttää muille, koska on väärässä paikassa?
Kommentit (3)
Vierailija wrote:
Tänne olen joskus kirjoittanut jotain niin älykästä ja nasevaa että sitä olisi ollut kiva jakaa muuallekin, mutta kun ei kehtaa paljastaa tätä salaista pahetta roikkua täällä viisastelemassa…
Töissä olisi helpompaa myöntää käyvänsä säännöllisesti jollain jornosivustolla kuin vauva.fi:ssä. Outoa kyllä.
Olen kirjoittanut ja poistanut monet vastaukset ennen lähettämistä täällä. Vain koska tiedän tai haluan toistaa sen, enkä halua kenenkään luulevan, että olen lainannut sen tältä palstalta.
Ainoa asia mikä on pahempi kuin jäädä kiinni VAUVAfi käyttäiseltä on se, että jää kiinni sieltä ottamiselta.
Tänne olen joskus kirjoittanut jotain niin älykästä ja nasevaa että sitä olisi ollut kiva jakaa muuallekin, mutta kun ei kehtaa paljastaa tätä salaista pahetta roikkua täällä viisastelemassa…
Töissä olisi helpompaa myöntää käyvänsä säännöllisesti jollain jornosivustolla kuin vauva.fi:ssä. Outoa kyllä.