Oletko virkeä vai väsynyt työpäivän jälkeen?
Kommentit (12)
Ihan sippi, makaan sängyssä ja kuuntelen radiota, välillä käyn syömässä, suihkuun jaksan raahautua just ja just. Päivän kohokohta kun pääsee nukkumaan.
Olen puolikuollut, siksi säntään yleensä harrastuksiin heti työpäivän jälkeen ja nollaan pään
aika väsynyt sitä on, varsinkin näin syksyisin. Onneksi on koira, niin tulee liikuttua edes sen verran.
Tänään olin pirteä ja oon vieläkin. Tällä viikolla aikaisempina päivinä olin aika poikki. Auringolla on suuri vaikutus jaksamiseen.
Yleensä tosi virkeä. Käyn aamuisin kävelyllä, aloitan työt klo 8:00, lounastauko klo 12-13, lopetan työt klo 17:00. Sitten kotihommia, ruoanlaittoa, ehkä vähän telkkua ja iltakävely.
Vierailija wrote:
Ihan sippi, makaan sängyssä ja kuuntelen radiota, välillä käyn syömässä, suihkuun jaksan raahautua just ja just. Päivän kohokohta kun pääsee nukkumaan.
Kun ei ne yöunet riitä. Pitäisi pystyä nukkumaan talviunet niin sitten voisi jaksaa tehdä jotain.
Aivan järkyttävän väsynyt. Jos eläisin yksin, niin menisin varmaan suoraan yöunille.
Heti töiden jälkeen virkeä. Käyn yleensä lenkillä heti töistä tultua. Sitten kauppa ja ruoanlaitto. Jos menen hetkeksi sohvalle, niin koko ilta on menetetty.
Ihan virkeä. Työpäivän jälkeen on vielä paljon velvollisuuksia hoidettavana, ja hyvin jaksan kaiken. Työpäivä voi olla stressaava, mutta vapaa-ajalla pää tyhjenee.
Riippuu ihan päivästä ja kuinka hyvin olen nukkunut edellisenä yönä.
Puolkuollut. T. Uniongelmainen ADHD
Kooman ja kuoleman välillä. Työ ei tosiaan ole ihmistä varten.