Orpo: Pienituloisten tukien leikkaukset luovat 2024 65000 työpaikkaa, ensiasunnon ostajan varainsiirtoveroedun
...poisto aktivoi asuntomarkkinoita, opintotuen lainan osuuden korotus parantaa opiskelijoiden elintasoa, toimeentulotuen muuttaminen vastikkeelliseksi aktivoi ihmisiä.
Jatkakaa alle Petterin logiikkaa:
Kommentit (235)
Ihan vaan testaan meneekö kaikki viestit moderointiin "asiattoman" sisällön takia.
Viesteissäni asiatonta on ehkä se, että väitän pätkätöiden ja työttömyyden uhan olevan stressaavia ja siten heikentävän terveyttäni.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Kaikki leikkaukset lähtee yrittäjien myynneistä.
Omistusasuntoon ei saa asumistukea enää vuoden päästä.
Mitä, eikö yksi rikas voi ottaa 22 kestoväriä päähän kuukaudessa, kun muut ei voi, kun ansiosidonnaista leikataan.
Korona oli vain harjoitus.
Eikö yksi rikas voi syödä kerralla 22 viineriä kahvilassa ja juoda 22 kuppia kahvia.
Suomessa kuolee noin 60000 ihmistä vuodessa ja nyt lähtee vielä nuoretkin asiakkaat.
Itse olen nyt jo valmiiksi pienituloisena alkanut varautumaan ja lopettanut kaiken "ylimääräisen" kulutuksen, nämä "säästöt" nostan käteiseksi talteen. Tervetuloa lama.
Vierailija wrote:
Itse olen nyt jo valmiiksi pienituloisena alkanut varautumaan ja lopettanut kaiken "ylimääräisen" kulutuksen, nämä "säästöt" nostan käteiseksi talteen. Tervetuloa lama.
Sama, ei kiinnosta yrittäjien asuntolainat
Omistusasuntoon ei saa asumistukea enää vuoden päästä 😂😂😂😂😂
Yt - neuvvoteluiden tuloksena saamme lisää työttömiä työnhakijoita, joiden seurauksena saamme 100 000 uutta työpaikkaa. Heikentämällä oleellisesti työehtoja, varmistamme sen että työntekijät sitoutuvat työpaikkoihin ja luottavat työnantajiin tämä lisää käsityksemme mukaan myös työurien pituuksia ja vaikuttaa positiivisesti työhyvinvointiin. Vielä kun kyykytämmä opiskelijat jo opintojen alkuvaiheessa, olemme onnistuneet luomaan heille realistisen kuvan tulevasta työelämästä ja sosiaaliturvasta, mikä tietenkin tähtää nopealla aikataululla syntyvyyden ja talouden eksponentiasliseen kasvuun erittäin nopealla aikataululla. Suuriita osin rahoitamme tämän leikkaamalla maan kattavasti sosiaali- ja terveyspalvelut kaikilta asiakasryhmiltä minimiin. Nyt heti. Että tässäpä teille taskuversio hallitusohjelmasta. Tallenna, printtaa ulos ja laminoi - tällöin voit palata tähän kätevästi myös asunnottomana kaatosateessa ylisuurten vuokrankorotusten ja asumistuen leikkausten jälkeen. Vahva ja välittävä Suomi.
Mä veikkaan, että tämä Petteri lähtee vaihtoon ennen seuraavia vaaleja kokoomuksen puheenjohtajan pallilta. Näillä harhoilla ei mitään äänivyöryjä tulla saamaan. Palkintona vähävaraisilta leikkaamisesta tulee sitten joku pakastevirka.
Kukaan ei tee enää henkilökohtaisen avustajan töitä. Varaudu siis jäämään kotiin hoitamaan läheisesi itse.
Vierailija wrote:
Mites käy niiden ihmisten jotka ei kertakaikkiaan työllisty? Saavat kuolla pois?
Ei tarvitse kuolla, kun vain menee töihin esim, pikajunalla Turkuun.
T- Petteri
Työttömällä on etunimi Hönö
Kun minua kutsutaan tukityöllistetyksi niin minä kutsun pitkiä ihmisiä työpaikalla kirahveiksi, ylipainoisia norsuiksi ja lyhyitä miehiä pikkumieheksi ja kaikilla on kivaa.
Vierailija wrote:
Kukaan ei tee enää henkilökohtaisen avustajan töitä. Varaudu siis jäämään kotiin hoitamaan läheisesi itse.
Myyt asunnon ja saat työttömyyskorvausta.
Tai sitten laitat 30-vuotiaan puolisosi hoitolaitokseen.
Vierailija wrote:
Mutta mitenkäs kun niistä omaishoitajistakin halutaan eroon... :D
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Miksi lähditte lappiin ja ajoitte hirven kanssa kolarin?
Leikkaamalla tuista nostetaan ostovoimaa ja konkurssien seurauksena saadaan 65 000 uutta työpaikkaa...
Lääkäri ei varmaan tiedä, että hän ei enää 30-vuotiaana kasva pituutta niin hyvä neuvoa.
Juu, minä Hönönä luin AMK tutkinnon enkä saanut palkkaa enkä kahvia, sinä saat palkkaa mutta olet koko loppuikäsi pikkumies.
Ihana, ystävällinen me - henkinen Suomi
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Mutta mitenkäs kun niistä omaishoitajistakin halutaan eroon... :D
Avustajat ei saa enää asumistukea eikä soviteltua päivärahaa. Joten he eivät tee enää noita töitä.
Ei voi avustaa montaa ihmisten, kun avuntarve voi olla eri aikaan vuorokaudesta ja eri suunnassa. Nyt on tehty 20-30 h viikko ja saatu soviteltua päivärahaa ja asumistukea.
No, ongelma siirtyy niille ketkä apua kotiin tarvitsevat.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Miksi lähditte lappiin ja ajoitte hirven kanssa kolarin?
Olihan se akka siinä vieressä ihan hirvee, joten metsään meni. Siksi.
Jos Pekka vie sun tililtä 10 000 euroa, kuinka monta työpaikkaa sä luot ja kuinka moneen niihin työpaikkaan sä palkkaat työttömän?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Omaishoitajuudesta eroon pyrkiminen, ymmärtääköhän Kokoomus kuinka paljon kalliimmaksi hoidon järjestäminen muin keinoin koituu?
Ei niitä kiinnosta. Eikö ihmiset jo tajua, että Kokoomuksen tavoite ei ole Suomen valtion rahatilanteen parantaminen ja velan vähentäminen? Tavoite on siirtää valtion rahoja yksityiselle puolelle. Tavoite on että mahdollisimman suuri osa terveydenhuollosta on yksityistetty, ja yhteiskunta ostaa hoitoa yksityisiltä Mehiläisen kaltaisilta yrityksiltä. Mehiläiset ym. on täynnä entistä kokoomusväkeä ja ne lobbaavat siekailematta Kokoomusta. Kokoomus ei aja Suomen valtion etua, vaan isojen yritysten.
Tämä juuri. Jatkossa kaikille kokoomusta äänestäneille tiedoksi: Älä enää äänestä Kokoomusta ellet ole sikarikas yrittäjä tai sijoittaja. Kokoomus ei välitä tuon taivaallista tavallisesta kansasta, joka joutuu käymään töissä elantonsa eteen.
Kun mä Hönö olin työkokeilussa auttamassa osastonsihteeriä niin tuli ruma 30-vuotias mieslääkäri joka vei multa tietokoneen lääkärikierrokselle, ei käytöstapoja, tosi huonosti käyttäytyvä, koppava ilkeä ihminen.
Mitä, eikö yksi rikas voi ottaa 22 kestoväriä päähän kuukaudessa, kun muut ei voi, kun ansiosidonnaista leikataan.