Kokemuksia Sensai-tuotteista
Onko hyvä, laadukas sarja? Saako rahalle vastinetta?
Kommentit (10)
Vannon Sensain irtopuuterin nimeen, paras ikinä. Hintava mutta pakkauskoko on melkoinen verrattuna halvempiin. Käytettävä kevyellä kädellä kuten irtopuuterit muutenkin. Mutta jälki ei ole kakkuista överimattaa, vaan luonnollisen näköinen.
Se perus 38 ripsari on pomminvarma, etenkin eyelash basen kanssa. Sitten toki tulee hintalappua enemmän. Ei ehkä tekoripsi-lookista tykkääville.
Täältäkin ääni ripsarille. En ole mitään muuta käyttänyt 10 vuoteen. Toki oli ennen kanebo.
Vuosikymmeniä tuota 38 ripsaria olen käyttänyt, en ole uskaltanut vaihtaa. jos löytyy vain huonompaa, kerran sain jostain sellaisen monivaiheisen puhdistuspakkauksen, se oli kyllä minulle aivan liian tehokas, tuntui että epäpuhtauksien lisäksi lähti pari ihokerrosta ennen kuin pääsin edes viimeisiin tuotteisiin.
Laatua ja riittoisia. Olen tuhlannut rahoja moniin sarjoihin, mutta Sensai on paras.
Meikeistä olen kokeillut meikkivoidetta, 38 ripsaria ja silmäluomien pohjustusainetta. Kaikki todella hyviä, muita en ostakaan.
Ihonhoitopuolelta olen käyttänyt melkein 20 vuotta toneria, kosteusvoidetta, kuorintaa, kaksoispuhdistuksen öljyputsaria ja voideputsaria ja jotain kolmatta putsaria. Nuo kaikki minusta aivan huipputuotteita.
Kosteusvoiteet tehokkaita, riittoisia ja sama tuote sopii päivään ja iltaan.
Kiinnostaa myös.