Miksi Kumman Kaa sarjaa ei jatkettu?
Olisi varmasti suosittu. Vai loppuiko niillä ideat?
Kommentit (90)
Olivat kyllä melko skarppeja vaikka viina maistui. Näyttelivät kyllä kännisiä hyvin.
En koskaan ymmärtänyt tän sarjan ideaa. Olen pariin otteeseen yrittänyt katsoa ja en vaan tajua, mitä hauskaa pitäisi olla kahdessa huonosti käyttäytyvässä naisessa, joilla on alkoholiongelma ja rivot puheet.
Samaan sarjaan kun sinkkuelämää tai frendit. Molempia hehkutetaan ihan hirveästi, mutta ei vaan aukea.
Vierailija wrote:
En koskaan ymmärtänyt tän sarjan ideaa. Olen pariin otteeseen yrittänyt katsoa ja en vaan tajua, mitä hauskaa pitäisi olla kahdessa huonosti käyttäytyvässä naisessa, joilla on alkoholiongelma ja rivot puheet.
Samaan sarjaan kun sinkkuelämää tai frendit. Molempia hehkutetaan ihan hirveästi, mutta ei vaan aukea.
Sulla on huono huumorintaju.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Hmm, haluaisin vaan tietää, mikä tässä on se, mikä ihmisiä naurattaa? Mulle uppoaa kyllä South Parkit, Vintiöt, Studio Julmahuvi, Monty Pythonit jne, mutta tätä en vaan ymmärrä.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Hmm, haluaisin vaan tietää, mikä tässä on se, mikä ihmisiä naurattaa? Mulle uppoaa kyllä South Parkit, Vintiöt, Studio Julmahuvi, Monty Pythonit jne, mutta tätä en vaan ymmärrä.
Ei sitä voi selittää. Jos ei naurata niin ei naurata, ei kannata väkisin katsoa.
Ohis
Vierailija wrote:
Ei tule mieleen ketään näyttelijöitä, Suomesta tai ulkomailta, jotka osaavat näytellä humalaista aidosti, paitsi Sutela ja Koskela. Sekin kun Ellulla oli lumumbaa nenänpäässä 😄
Tämä! Just juttelin vähän aikaa sitten isäni kanssa aiheesta (myös isäni lempparisarja kotimaisista). Välillä tuli katsoessa mietittyä että onko ne oikeasti päissään. Hyvä mittari näyttelijäsuorituksen onnistumiselle on rintaa puristava myötähäpeä. Sitä ei tule ellei näyttelijä ole uskottava.
Siis loistava sarja verrattuna johonkin sinkkusarjaan ameriikasta.
Aivan ehdoton ykkönen!
Naurattaa.
Pelkkä Kumman kaa - sanapari saa hymyilemään. Panisin. Pikkutuhmaa huumoria.
Jos tehtäis jatkoa, olis varmaan KOSKA MINÄ HALUAN - nimeltään
Totta! Nyt 50+-vuotiaina Tinderin pauloissa Ellu ja Anne. Olis aika ottaa uusintakierros tälle sarjalle!
En tiedä mutta jumalautsi että on hyvä sarja.
Fillaroitiin festarille , pyörät taisi hajota. Oli kyllä sellaista seikkailua. Voisin hyvin katsella uudestaan jos tulisi.
Huvitti aina ne Ellun vastaanotot, teini ulos ja Anne sisään, jos oli kiire suunnitella tänäistä bailabaila iltaa tai muistella eilistä. Kortsut ja särkylääkkeet meni kyl muualle kuin oppilaille...
Ja sit kyllä otetaa vaa vähä, iha kohtuudella... joopa joo
Ei ollut hauska silloin, eikä naurata yhtään nytkään.
Lonka on jo liian vanha näyttelemään seksikästä.
Huikee sarja. Ehkä oli tosiaan parempi lopettaa huipulla.
Alunperinhän tämän piti olla vain elokuva
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Mua naurattaa esim. terveydenhoitajan vastaanotto ja sen sisältämä tyhmyys.
Kop kop kop
-Meillä on nyt juttu tässä kesken, niin voitko tulla myöhemmin uudelleen
Oppilas lähtee pääsemättä vastaanotolle ja he jäävät pohtimaan VAKAVASTI maailman tärkeintä ongelmaa, eli miks joku jantteri sitä tai tätä. Sitä paitsi Ellu on sentään melkein psykologi. Hänhän suoritti johdatuksen psykologiaan :D
Itse tykkään älyttömästä, tyhmästä ja samalla harnmittomasta huumorista.
En niinkään välitä juoppoteemasta ja kummastelen pedofiilia-viittauksia.
Itse en ymmärrä esim mr.bean -huumoria tai Mikä henrietta buckee tai sanko se olikaan. Hyasinttisanko se taisi olla.
Ja rakastan frendien Joey -tolvanaa <3
Joko mä kerroin että Helin bosat on ihqut
Kyllä tää yhdessä juominen on ihan parasta!
Ihana sarja, asusteet, vaatteet, meikit ja ne puheenparret.