Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naurettava tuo vaatekauppojen XXS koko.

Vierailija
12.10.2023 |

Onko kokoja suurennettu ja kokolappujen kirjaimia pienennetty? Olen 153/43, hoikka, normaalipainoinen hieman lyhyemmäksi jäänyt nainen. Vielä 5 vuotta sitten koko XXS oli minulle täydellinen, nyt tilasin vaatteita siinä koossa eri merkeiltä ja kaikki olivat aivan liian isoja!! Petite mallisto on myös yksi iso vitsi! 

Mistä te muut kokoiseni löydätte vaatteita? Ärsyttävää.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt vuosien aikana hyvää muille, kun olen lahjoittanut xxs- ja xs-vaatteitani kirppareille.

Lahjoittaminen ei harmita, mutta jos olisin tiennyt, että kokomitoitukset muuttuvat näin paljon ja etten enää löydä esim. takkeja, niin olisin jättänyt ainakin ne itselleni.

Kun ostaa uuden, usein kalliin takin (halvat ovat usein ylisuuria pienentämisen kannalta), niin suoraan sanottuna ärsyttää alkaa takkia heti pienentämään ja takki tulee tosi kalliiksi, jos sen vie ompelimoon.

Tämä ei ole reilua eikä missään nimessä oikeudenmukaista ja tasaveroista kansalaisten kohtelua, että tuollaista luonnollista tarvetta kuin sopivat vaatteet, ei saa omasta kotimaastaan hankittua. 

Ja siitä vielä seuraa rangaistus, kun pitää itsensä terveenä ja hyväkuntoisena, mikä tarkoittaa ainakin kohdallani, että pysyn hoikassa kunnossa ja siitä seuraa, että on vaikea löytää vaatteita. Pitääkö tosiaan lihottaa itseään vähintään 10 kiloa, että joku XXS-takki ei ole liian iso. Raivostuttavaa!

Vierailija
42/42 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sama homma kenkien suhteen. Ennen löytyi 35- ja 36-kokoisia kenkiä ihan marketeistakin. Nyt ei! On mentävä kenkäkauppaan ja maksettava niistä paljon enemmän kuin marketeissa.

Menee tosi paljon aikaa, rahaa ja voimavaroja, että saat asialliset vaatteet ja kengät. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme