Voice of Finland 2024
The Voice Of Finlandin uudet tähtivalmentajat on valittu: Maija Vilkkumaa, Elastinen, Sanni ja Arttu Wiskari.
https://www.is.fi/viihde/art-2000009916185.html
Wiskari ihan ok, Sanni ei.
Katso lähetysajat : The Voice of Finland - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (3477)
Pissikseltä vaikuttaa tämä nuori nainen
Miran pahin pelko, että päivät olisi samalaisia. Hohhoijaa, tervetuloa aikuisuuteen. Ja huono lauluveto hänellä.
Vierailija kirjoitti:
Mira Taskinen : kivaa kun elämässä tapahtuu koko ajan kaikkee jännää ja kivaa
iiig.
Ei vaan ääni riitä.
Ajattelin ensin et Miralla hauska biisivalinta, mutta sekava sovitus pilaa esityksen. Ihme sekamelska.
Vierailija kirjoitti:
Miran pahin pelko, että päivät olisi samalaisia. Hohhoijaa, tervetuloa aikuisuuteen. Ja huono lauluveto hänellä.
Aika hyvin täytyy asiat olla elämässä, jos toi on todella hänen pahin pelkonsa. Itse keksin äkkiseltään aika monta pahempaa.
Jaromir oli symppis. Mielummin häntä kuuntelisi kuin kumpaakaan näistä naisista. Varsinkin tämä Mira kuulostaa pahalta.
Mun finaalinelikko olis: Lisa, Yannick, Marko ja Karlo.
Tyttö tykkää olla kameran edessä. Ja silmäripset vaan räpsyy
Mirallq on kivasti hiukset imo
Hei mummelit muistakaa että Mira on vasta 18 elämä vasta edessä, hieman empatiaa kiitos 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika hyvin täytyy asiat olla elämässä, jos toi on todella hänen pahin pelkonsa. Itse keksin äkkiseltään aika monta pahempaa.
Iidan sisko? :P
Putoiskohan vielä korkealta ja kovaa
Tympeän oloinen tuo Mira. Ei minkäänlaista iloa.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin ensin et Miralla hauska biisivalinta, mutta sekava sovitus pilaa esityksen. Ihme sekamelska.
Kuka näitä sovituksia tekee? Esim. Vain Elämäässä on joillain kausilla ollut ihan nerokkaita sovituksia. Tai vetäkää vaan ihan alkuperäinen ilman mitään kikkailuja.
En ollut koskaan ennen kuullut Miran laulamaa "hittiä".
Kauheeta kuraa nää Artun tiimiläiset
Vierailija kirjoitti:
En ollut koskaan ennen kuullut Miran laulamaa "hittiä".
Se on sun tappio.
Arttuhan valitsikin knockoutista ne, joita hän kokee pystyvänsä "ohjaamaan", jotka "tarvii" häntä. Heitti pois parhaat ja sanoi, et oot valmis "mulla ei oo sulle annettavaa". Tässä lopputulos... shanghain valot..
Mira Taskinen : kivaa kun elämässä tapahtuu koko ajan kaikkee jännää ja kivaa
iiig.