Voice of Finland 2024
The Voice Of Finlandin uudet tähtivalmentajat on valittu: Maija Vilkkumaa, Elastinen, Sanni ja Arttu Wiskari.
https://www.is.fi/viihde/art-2000009916185.html
Wiskari ihan ok, Sanni ei.
Katso lähetysajat : The Voice of Finland - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (3477)
Tällä kaudella on selvästi aiempaa heikompi taso. Ei ole jäänyt mieleen kuin pari laulajaa näistä kaikista Ääni ratkaisee -jaksoista. Aiemmilla kausilla on ollut myös persoonallisempia osallistujia.
Vierailija kirjoitti:
Voicen Kaksintaisteluissa ärsyttää joka vuosi se, että valmentajat laittavat 2 hyvää laulajaa vastakkain, jolloin toinen tippuu (jos ei kaapata) ja vastaavasti laittavat 2 heikompaa laulajaa vastakkain, jolloin jatkoon menee jokatapauksessa heikko laulaja. Itse laittaisin pareiksi mielummin hyvä vs. ei-niin-hyvä, jotta saisin karsittua tiimistäni jatkoon vain ne parhaat.
Mutta moni valmentaja (ja tuotanto) varmaan ajattelee, että tärkeämpää on hyvä show ja siksi halutaan 2 hyvää vastakkain (jotta esitys on mahdollisimman kovatasoinen).
Tämä! Oon aina ihmetellyt tätä, todella epäreilua kyllä niille hyville laulajille kun joku surkimus sen sijaan pääsee jatkoon! :(
Elastinen on mun ikisuosikki, fiksu ja reilu, oikeudenmukainen, hyvän puolella ja karismaattinen, yksinkertaisesti paras!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä Arttu jo selitteli jos tuollaisen biisin laulaa niin pitäisi laulaa se niin ja niin. No olisi voinut päästä jatkoon.
En ihan ymmärtänyt Artun kommenttia. Minusta tuo meni täysin nappiin.
Nuo tuomarit eivät päästä jatkoon, jos laulaja on heitä parempi. Näillä valmentajilla ei ole mitään annettavaa heille. Huonot pääsevät jatkoon, hyvät tippuvat.
moi
Kaikki NAIS LAULAJAT , aloittavat aina esittelyn itsestään näin :
"MUN SUURIN UNELMA.... on päästä eteenpäin musiikki urallani ...jne..
Siis 9/10:stä naislailajasta sanoi näin 😬..
Ei yhtään omaperäistä !
Viimeisin laulaja oli hyvä, mutta ääni oli mitäänsanomaton. Laulajan tärkein ominaisuus on, että hänet tunnistaa heti ekasta sanasta. Tätä naisartistia tuskin olisi äänestä tunnistanut, jos tekisi uraa.
Tänään ( uusinta eiliseltä) KAIKKI naislaulajat aloittivat itsensä esittelyn näin: "Mun SUURIN UNELMANI ...."...
Mitä oikein kuvittelette syyksi, että ihmiset hakevat Voiceen, jos unelmat eivät ole musiikinalalla? Voice on laulukilpailu ja siinä saa näkyvyyttä, mikä on aina plussaa tällä alalla. Ihme amatööri kommentteja. Haastattelijat ovat myös kysyneet tämän saman kysymyksen, johon kaikilla on tietysti sama vastaus. Ihme höpökommentteja kyllä palsta täynnä.
Tuleeko tänään ekat kaksintaistelu?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki NAIS LAULAJAT , aloittavat aina esittelyn itsestään näin :
"MUN SUURIN UNELMA.... on päästä eteenpäin musiikki urallani ...jne..
Siis 9/10:stä naislailajasta sanoi näin 😬..
Ei yhtään omaperäistä !
No tuotantotiimi on tietenkin ohjeistanut heitä kertomaan, mikä heidän suurin unelmansa on, siksi kaikki aloittavat samoilla sanoilla.
Vau! Muistelin että nää molemmat ois ollu huonoja, mutta nythän nuo maijan 2 alottajaa veti molemmat älyttömän hyvin!
Vierailija kirjoitti:
Vau! Muistelin että nää molemmat ois ollu huonoja, mutta nythän nuo maijan 2 alottajaa veti molemmat älyttömän hyvin!
Erinomaisen hyvin onnistunu biisivalinta! Tasaveroisesti vetivät.
Maijalla taas "mielenkiintoinen" asuvalinta.
Nää pojatkin oli must hyvät.
Vierailija kirjoitti:
Porvoo vastaan Sipoo
Sipoon Hallberg on naurettavan näkönen peruukki päässä - pitäis vaan kaljunsa niinku äijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Porvoo vastaan Sipoo
Sipoon Hallberg on naurettavan näkönen peruukki päässä - pitäis vaan kaljunsa niinku äijä.
Naurettava kommentti.
Ääni ratkaisee vaiheessa valmentajat kehuvat miten paljon heillä annettavaa laulajille, tehdään sitä ja tätä ja avaavat uusia puolia valmennettavista.
Tosiasiassa treenaavat yhden kappaleen ja valmentajan antia on tyyliin hyvin vedät, tsemppaat vaan vielä, muista kertoo sitä tarinaa.
Miksi tuo Kaksi lensi yli käenpesän piti säveltää uusiksi?
Just. Tämmösen kappaleen pist Sanni näille kahdelle.. ja nämä kaks näin erilaista vastakkain. Ai mikä kehityskaari. Tää tyttö on älyhyvä laulaja ja tämmöstä pliisua biisiä pantiin laulamaan paljon huonomman laulajan kanssa. Tätäköhän tää sannin "valmennus" nyt on?
Jami on tainnut asua myös Oulussa. Opiskeli Madetojan musiikkilukiossa.