Voice of Finland 2024
The Voice Of Finlandin uudet tähtivalmentajat on valittu: Maija Vilkkumaa, Elastinen, Sanni ja Arttu Wiskari.
https://www.is.fi/viihde/art-2000009916185.html
Wiskari ihan ok, Sanni ei.
Katso lähetysajat : The Voice of Finland - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (3477)
Vierailija kirjoitti:
Miks toi Maija menee laulaa vaikka kaikki tietää ett hänen laulu on täyttä kuraa?
Maijan ääni on yhtä miellyttävä kuin betonipora 10cm päässä korvasta tai joku kirkuva humalainen naapuri.
Se että hän on suosittu (vai onko oikeasti, ehkä oikeasti teollisuuden luoma valhe?) on minulle käsittämätön ilmiö jo siitä syystä.
Täähän oli ihan hyvä. Oudosti taas käsikirjoitettu, kun vaan yks kääntyi.
En tykkää tuon Artun eritehuumorista. Milloin hiestä, milloin housuun pissaamisesta, nyt vatsavaivoista.
Vilkkumaa kuuntelee musiikkia kuin paskalla istuisi,oli pakko kääntää kanavaa.
Miksi Wiskari on lähtenyt tähän ohjelmaan.?Kääntyy vaan jos joku muu kääntyy ja ihmettelee kun parhaat laulajat menee toisille. Sitäpaitsi ei itsekään ole kummoinen esiintyjä eikä itse tee lauluja niinkuin ne muut valmentajat.
Alussa wiskari omi ihan hyvä, mut nyt ruvennu noita ihan hörhöjä, muka-hauskoja juttujaan söpöttämään. Miks?
Sanni ei ymmärrä mitä krokotiilin kyynel tarkoittaa, kun sanoi, että ois vieräyttänyt krokotiilinkyyneleen, jos Karlo ei ois tullut hälle. Sannin krokotiilin kyynel tarkoittaa teeskenneltyä kyyneltä, siis sitä kun esittää surullista, vaikka ei oikeesti oo.
Tuleeko nytkin apuvalmentajat?
Veikkauksia?
Arttu ja Erika
Ela ja Bess
Tykkään siitä miten Arttu ja Sanni on laittanut Elastisen aisoihin. Enää kaikki hyvät ei valu automaattisesti Elan tiimiin reteiden myyntipuheiden saattelemana. Arttu ja Sanni osaa vakuuttaa kilpailijoita aidolla musiikkiosaamisellaan, ei pelkällä lässytyksellä.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään siitä miten Arttu ja Sanni on laittanut Elastisen aisoihin. Enää kaikki hyvät ei valu automaattisesti Elan tiimiin reteiden myyntipuheiden saattelemana. Arttu ja Sanni osaa vakuuttaa kilpailijoita aidolla musiikkiosaamisellaan, ei pelkällä lässytyksellä.
Kyllä nyt alkoi Artun puheet olla siinä rajoilla, oliko enää hauskaa läppää vai oikeasti piruilua. ( plus ne erite höpötykset).
Olen aika pettynyt häneen,
alkuun olin hyvilläni että, hänet oli pestattu tuomariksi. Sunnuntain 18.2 jaksossa meni kuppi nurin. Kimmollakin selvästi keitti.
Sanni on nostanut pisteitään, hänen kyvystään kuulla hyvät / ei niin hyvät laulajat.
Pidin tuosta Raision Matiaksesta. Hieno ääni.