Läheisyys ahdistaa
Onko mussa jotakin vikaa, kun kumppanin antama läheisyys on alkanut ahdistamaan. Olen siis ollut mieheni kanssa parisuhteessa jo useamman vuoden. Mies tykkää halailla ja pussailla joka päivä PALJON ja tuntuu, että edelleen hän elää siinä parisuhteen alkuhuumassa. Läheisyyden tarpeemme ei oikein kohtaa ja tuntuu, että se ajaa minua välillä vain kauemmaksi hänestä. Olen maininnut asiasta kyllä miehelle.
Lisäksi en enää halua miestäni samalla tavalla kuin suhteen alussa, mutta mieheni taas "jumaloi" minua ja kehuu joka päivä. Miehen ulkonäkö ei sytytä ja seksiä harrastetaan yleensä miehen tahdosta.
Kommentit (5)
Niin pienen hetken rakkaus on lumivalkoinen
On puhdas niin kuin hanki helmikuisten aamujen
Voi kunpa joskus kauemmin sen loisto kestää vois
Vaan illan tullen katoaa ja tummuu aina pois
Päästä se etsimään joku joka haluaa ja rakastaa sitä.
Sulla välttelevä kiintymyssuhdetyyli, pakenet läheisyyttä. Miehellä ristiriitainen kiintymyssuhdetyyli, pakenee aitoa tunnetason läheisyyttå ylikorostamalla fyysistä läheisyyttä.
Ilman rehellistä avointa puhetta ja työntekoa suhde on tuhoon tuomittu. Toisaalta, jos otat elämässäsi asenteen että yhtäkään kiveä ei koskaan pidä kääntää parisuhteen olleessa muuta kuin alkuhuumaa niin tulet olemaan suhdekierteessä elämäsi loppuun saakka tai sitten yksin.
Vierailija wrote:
Päästä se etsimään joku joka haluaa ja rakastaa sitä.
Rakkaus ei ole pelkkää alkuhuumaa. Koskaan. Alkuhuuma on kulissia, näytelmää joka ei ole täysin totta. Todellinen aikuinen ja tasapainoinen rakkaus jos sitä on tulee esiin vasta alkuhuuman jälkeen.
Jätä se sika.