Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua elää maailmassa, jossa kanssaihmiseni mestaavat vauvoja

Vierailija
11.10.2023 |

Haluan todellakin pois! 

Kommentit (91)

Vierailija
61/91 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Antaa miesten tapella. Sitähän molempi osapuoli sydämestään toivoo.

Ongelma vaan on, että naiset ja lapset vääjäämättä joutuvat uhreiksi miesten aloittamissa sodissa.

Miksi naiset poikivat heille? Ja vieläpä liikaa.

Kukaan poika/mies ei ole päässyt tekemään minuun tarpeitaan kuuteen vuoteen. Ilmeisesti joihinkin kuitenkin pääsevät, kun ovat oppineet niin sinnikkäiksi.

T31

Kyllä minulta saa!

N38

Joo niin minultakin.

N16

Minäkin annan.

N29

Vierailija
62/91 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä estää? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/91 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopun ajat.

Vierailija
64/91 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

En ymmärrä ihmisiä, jotka pystyvät olemaan onnellisia tässä paskassa maailmassa.

Tämä. Ei lohduta oma kermaperse pohjoisessa. Ehkä joku sitten pystyy valehtelemaan itselleen, ettei koske mua millään tapaa.

Valehtelemaan? Millä tavalla tuo Lähi-idän meno muka koskee minua, oikeasti? Lasket nyt vain sen maailman painon harteiltasi ja kannat vain oman reppusi, niin helpottaa kummasti.

No siten koskee, että sinäkin olet ihminen ja sinäkin voisit olla tuolla. Lapsesi. Vanhempasi. Ystäväsi. Ja pystyt myös samaistumaan heihin, kuvittelemaan kivun ja tunteet. Se tieto tuottaa tuskaa sinullekin, jos olet normaali. Et kyllä vaikuta siltä, tai sitten yrität olla kovis omista vaikeuksista johtuen.

Sivusta, mutta tuohan on ihan tietoinen valinta. Mikään mahti maailmassa ei pakota sua mässäilemään noilla uutisilla. Vaikkapa nyt suomalainen ei saa siitä yhtään mitään, että murehtii asioita, jotka tapahtuu tuhansien kilometrien päässä.

Tuo on tuollainen addiktin mentaliteetti, että tietää kyllä mitä vahinkoa se aiheuttaa, mutta silti pitää ruokkia sitä "nälkää". 

Vierailija
65/91 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaa tietää mitä Palestiinassa opetetaan ihmisille? Opettaako he esim empatia taitoja? Seuraako heitä kukaan, mitä siellä yhteisössä tapahtuu, vai onko liian vaarallista ulkopuolisten ihmisten mennä sinne?

Vierailija
66/91 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

En ymmärrä ihmisiä, jotka pystyvät olemaan onnellisia tässä paskassa maailmassa.

Tämä. Ei lohduta oma kermaperse pohjoisessa. Ehkä joku sitten pystyy valehtelemaan itselleen, ettei koske mua millään tapaa.

Valehtelemaan? Millä tavalla tuo Lähi-idän meno muka koskee minua, oikeasti? Lasket nyt vain sen maailman painon harteiltasi ja kannat vain oman reppusi, niin helpottaa kummasti.

No siten koskee, että sinäkin olet ihminen ja sinäkin voisit olla tuolla. Lapsesi. Vanhempasi. Ystäväsi. Ja pystyt myös samaistumaan heihin, kuvittelemaan kivun ja tunteet. Se tieto tuottaa tuskaa sinullekin, jos olet normaali. Et kyllä vaikuta siltä, tai sitten yrität olla kovis omista vaikeuksista johtuen.

Pieni iltasatu sinulle ja vähän muillekin...

Olipa kerran kolme tyyppiä.

Ensimmäinen hakkasi päätään kallioon ja huusi tuskaansa.

Toinen katseli ensimmäistä vierestä ja itki tämän tuskaa.

Kolmas katseli kahta muuta ja kysyi ensimmäiseltä: "Miksi hakkaat päätäsi kallioon?"

"Koska se satuttaa minua ja minä aion murskata sen!"

"Eikö olisi fiksumpaa lopettaa, niin ei sattuisi enää?"

"En lopeta ennen kuin toinen meistä on murskana!"

Kolmas puisteli päätään epäuskoisena ja kysyi toiselta: "Miksi sinä itket?"

"Koska kallio satuttaa häntä ja voin tuntea hänen tuskansa!"

"Hän on selvästi hullu. Eikö olisi fiksumpaa olla murehtimatta hullun touhuja ja tehdä jotakin järkevää?"

"En lakkaa murehtimasta niin kauan kuin maailmassa on hulluja! Olen ihminen ja haluan jakaa heidän tuskansa!"

Kolmas tuumi hetken hiljaa ja oli aikeissa sanoa kahdelle muulle jotakin, mutta kääntyikin kannoillaan, lähti kaljalle, vietti hauskan illan ja unohti mokomat hullut.

Ja samaa linjaa noudattaen hän eli elämänsä onnellisena loppuun asti. Sen pituinen se.

Vierailija
67/91 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kykeneekö vihervassarin äänestäjät koskaan käsittämään, että tukevat islamia?

Vierailija
68/91 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Mitenkäs se Asakin lallatteli; "hakannut oisin tyhjää päätäni seinään, itkeny kipuu, ihmetellyt seinäs reikää". 

Vierailija
69/91 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän lähdekriittisyyttä ei haittais. Uutisen laittoi liikkeelle Netanjahun tiedottaja, Hamas on kiistänyt sen. Israelin armeija sanoo, ettei sillä todisteita, että vauvoja olisi mestattu. Propaganda on osa tätä sotaa.

Vierailija
70/91 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeekö joku terroristi sen selvänä, olisi hyvin outoa. Vai voiko taustalla olla jotain näistä; aivopesua, alkoholi, aineet, kiihkousko, köyhä lapsuus tai aikuisuus (leirit), epätoivo, itsetunto, tv-draama, uutisointi, arvomaailma, pettymys, uupuminen tiettyyn hallintoon, luulot ja oletukset, nuori ikä, liikaa tuijotettu kännykästä jotain materiaalia (AI), ohjelmointi, jengi, joukossa oleminen tai koulutettu jo lapsesta saakka tähän, sosiopatia, traumat, valtapyrkimykset, tottelevaisuus? Miten kotikasvatus meni? Siellä ei ainakaan naisia arvosteta ilmeisesti, jos ovat alistetussa asemassa..? Vaikka olisi oikeitakin tietoja maailmanmenosta, raakuus ei ole ok.

Vierailija
71/91 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Lasten pommittaminenko se on enemmän kaltaisesi rysssän kätyrin ja uskiksen mieleen?

Kohta 300 lasta tapettu Israelin toimesta.

Musulin toukkia ei lasketa. Vain ihmisillä on lapsia.

Vierailija
72/91 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mikä into muslimeilla on tohon päiden irrotukseen? 

Ovat Kainin lapsia

Vierailija
73/91 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Mikä into muslimeilla on tohon päiden irrotukseen? 

Ovat Kainin lapsia

Sinä siis et usko, että he kaikki hukkuivat vedenpaisumuksessa? Kuka heistä pääsi arkkiin ja on slttemmin jatkanut sukua?

Yleisempi käsitys on, että arabit ovat Eesaun lapsia.

Vierailija
74/91 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Antaa miesten tapella. Sitähän molempi osapuoli sydämestään toivoo.

Ongelma vaan on, että naiset ja lapset vääjäämättä joutuvat uhreiksi miesten aloittamissa sodissa.

Miksi naiset poikivat heille? Ja vieläpä liikaa.

Kukaan poika/mies ei ole päässyt tekemään minuun tarpeitaan kuuteen vuoteen. Ilmeisesti joihinkin kuitenkin pääsevät, kun ovat oppineet niin sinnikkäiksi.

T31

Kyllä minulta saa!

N38

Satiaisia? Muun Afrikasta tuodun tuliaisen?

Vierailija
75/91 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No epäilen että säkin syöt joulukinkkua. Lueppas kuule sian älykkyysosamäärä. 5 vuotiaan lapsen tasolla, että silleen.... 

Vierailija
76/91 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Eikö ennemmin ne mestaavat hullut pois maailmasta?

Auttaako jonkin adressin allekirjoitus?

Auttaisipa.

Vierailija
77/91 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole eka kerta historiassa. Hyvä kun havahdutte!

Nyt kun meillä on internet, tavalliset ihmiset ympäri maailmaa voivat kommunikoida, yhdistyä ja vastustaa. Siksi nyt ajetaankin sensuurilakeja kiireen vilkkaa.

Vierailija
78/91 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Minua kiinnostaa tietää mitä Palestiinassa opetetaan ihmisille? Opettaako he esim empatia taitoja? Seuraako heitä kukaan, mitä siellä yhteisössä tapahtuu, vai onko liian vaarallista ulkopuolisten ihmisten mennä sinne?

Siellä missä ihmiset jaetaan hyviin ja pahoihin itse ollen toki niitä hyviä, pahoille ja heidän jälkikasvulleen saa tehdä mitä hyvänsä.

Jospa vaan pidetään huoli siitä että ei tuoteta eikä ruokita samaa oikeutuksen valhetta Suomessa. Ei siinä empatiapuheella pötkitä mihinkään vaan periaatteilla. Tiettyihin asioihin ei anneta siimaa.

Nythän vasemmalla laidalla on tätä huolestuttavaa nollatoleranssi-vauhkoilua. Mitä meinaavat tehdä vääränlaiset poistaakseen? Miten pitkälle vaiennetaan? 

Vierailija
79/91 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on virhe otsikossa, ne eivät ole kanssaihmisiäsi vaan vihollisiasi. Kannattaa muistaa se.

Vierailija
80/91 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Älä naurata. Heidät opetetaan verenhimoisesti janoamaan juutalaisten verta. Vai vielä empatiataitoja...

Eikä toisia ihmisiä voi noin vaan seurata. He ovat autonominen porukka. Israel ja Egypti ovat sulkeneet heidät muurien taakse, koska he ovat vaarallisia ihmisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän