Miksi te lähetätte niitä joulukortteja, jossa omien lasten kuva? Vuodesta toiseen, ÄLLÖÄ!
Kommentit (22)
Yritin tänä vuonna ehdottaa miehelle että ei lähetettäis yhtään mutta mies halusi. Sai kyllä hoitaa sen homman. T. 3
on kiva nähdä miten lapset kasvaa. varsinkin jos ei niitä teidän lapsia usein nää
Se on varmaan mun syy...
Mä nimittäin olen joka vuosi mustanut kiitellä kavereita, jotka ovat nähneet vaivaa ja pukeneet lapset näteiksi ja ottaneet varmaan sen 1000 kuvaa, että ovat saaneet yhden hyvä ja sitten lähettäneet sen korttina. Musta nuo lapsikortit ovat ihania :).
Mitähän mahdat minusta ajatella kun laiskana en jaksanut omasta lapsestamme korttia tehdä, mutta ostettujen kortien väliin tungin studiossa otetun perhekuvamme ja ihan jokaiselle kortin saajalle...
Outoja ihmisvihaajia tuollaiset ap:n kaltaiset..
Tänä vuonna noita kuvakortteja tuli ennätyspaljon ja ehkä hieman alan lämmetä niille, kun kuvien lähettäjät olivat vähän läheisempiä. Vieraiden kauhukakarat ei vaan jotenkin jaksa lämmittää sydäntä. Paras on pikkuserkku, joka lähettää vielä 13 vuotta täyttävästä tytöstään kuvan jouluna.
Varsinkin niiltä, joita harvemmin näkee ja valokuvakortti tulee joka vuosi. Olen säilyttänyt ne ja nyt on kiva katsoa, miten lapset on kasvaneet vauvoista isoiksi. Toivottavasti vielä murrosikäisinäkin suostuvat joulukuviin.
ihan samaa mieltä kuin moni muu, että niistä on kiva nähdä lasten kasvua ja ylipäätään joidenkin tuttujen lapsia, joita ei juurikaan muuten näe.
Tänne vaan lisää. Tänä vuonna ei tullut kuin neljä sellaista korttia ja yksi koirista otettu... Tuo lemmikkikorttiajatuskin on ihan jees, jos kerta lähettäjä jaksaa vaivautua;)
Viduttaa ne kaupan jokajouluiset joulupukkikortit...:).
Mä en tajua miten, joku jaksaa valittaa tällaisesta aisasta. On vissiin asiat liian hyvin, kun pitää keksiä valituksen aiheita.
Ihan sama kuinka läheiseltä tulee. Mutta ap:n kaltaisten takia en itse uskalla ihan kelle vaan niitä lähettää.
tylsemmät itsetehdyt tai ostetut. En tosin joka vuosi, vielä on lapset niin pieniä. Tämän vuoden kuvissa ei tonttulakkeja. Irvistivät molemmat :D:D:D:D
Miusta on ihanaa saada kavereiden ja sisarusten lasten kuvia <3
Ottaisitko AP mieluummin vaikka jonkun tiimarin halpiskortin?
(Ja tämä ei tarkoita sitä, etteikö minulle olisi niistäkin iloa, vaan sitä, että joillekin ei sitten mikään ole kyllin hyvää :( Tämä on nähty, että tuli mitä tuli niin jotkut valittavat aina. Ihan aina. )
Monet ovat sellaisia joita näkee harvoin ja korteista näkee miten lapset ovat kasvaneet. Säästän myös kaikki saamani ja laitan valokuva-albumiin. Ja lähettelen myös muille sellaisia, koska minusta ne ovat persoonallisempi joulutervehdys kun joku tiimarin kortti. Ei minua haittaa jos joku ei niistä tykkää tai heittää ne pois, en minä niitä siksi lähetä että kuvittelisin ihmisten ihastelevan niistä söpöjä lapsiani tms.
Ne on vittu niin PERSoonallisia!!!
mutta nykyään ovat aivan ihania. Ilahdun todella kun avaan kuoren ja sieltä löytyy pikku tonttuja tai tähtisilmiä. Tänä jouluna saatiin naapurilta todella suloinen kortti puoli vuotiaasta vauvasta tonttulakissa ja sametti mekossa. Kaikki lapsikortit on päätyneet esille jääkaapin oveen.
Lähetän sinusta piittaamatta joka joulu kuvan suloisista lapsistani mummuille ja papoille, sekä lasten kummeille. Muille en raski kun tulevat liian kalliiksi.
on ollut todella mukavaa saada lapsosten kuvia, etenkin jouluisia ja sellaisista muksuista joita ei ihan jatkuvasti näe....
Enkä ole lähettänytkään. Saatiin tänä jouluna pari tosi hyvää ns tilanne kuvaa jotka olivat tosi hauskoja. Ne tonttulakki-väki-ilmeiset-kuvat on tosiaan ällöjä. Älkää ainakaan sinkuille niitä lähettäkö. Eikö ne kuulu enemmänkin mummuille ja kummeille eikä kavereille, varsinkaan sinkku-sellaisille.
kun kumpaakaan en juuri koskaan näe:-)
lapset kasvaa eikä useatkaan enää 10vuotiaita lapsosiaan kuvaile...
antakaa ihmisten tehdä mitä itse haluavat,
lähetäthän sinäkin joka joulu omasta mielestäsi hienoja kortteja...