Ärsyttääkö teitä jos joku kaveri päivittää jatkuvasti instaa?
Kommentit (17)
Ei. Jos joku ärsyttää, en seuraa sitä.
Miksi ärsyttäisi? Ei niitä julkaisuja ole pakko seurata jos ei halua.
Mua ärsyttää ja silti pakko seurata stooreja
Kukaan ei pakota seuraamaan ihmisiä joiden päivitykset ei kiinnosta. Puhelimesta saa myös ilmoitukset pois ja päivitykset voi katsoa vaikka kerran päivässä
Ei ärsytä. En tiedä milloin postaavat, koska en ole instassa.
En tunne ketään, joka käyttäisi instaa. Ihan sama.
En ole istagram,en F.B. Joten en voi vastata.
Vierailija wrote:
Mitä tapahtui sanojen taivuttamiselle?!
Ei ärsytä. Katon kerran viikossa Instran ja kaikki julkaisut samalla kertaa. Ei siihen kauan kuitenkaan mene vaikka jollakin on useampi julkaisu.
Ei ärsytä se paljous, mutta ehkä se kuinka hän feikkaa koko elämänsä sinne.
Ei ärsytä. Lähinnä ihmettelen miksi siellä pitää julkaista koko ajan jotain, ei ketään kiinnosta niin paljon.
Mulla oli tälläinen tilanne juuri että olin saanut uuden kaverin ja kaikki mitä teki meni myös igeeseen. Kaveruus hiipui aika nopeasti koska en halua itseäni hänen stooreihin tai että esim ravintolassa pitää odottaa että saa täydellisen kuvan. Baarissakin otti kuvan minun cocktaileista esittäen että on hänen kun oli esteettisempi kun hänen valkoviinilasit.
Ei yleensä, koska en ole instassa. Tosin jos olen kaverin kanssa liikenteessä, jolla on pakkomielle joka välissä laittaa instaan kuvia niin onhan se ärsyttävää. Päivittäisi nyt vaikka seuraavana päivänä eikä käyttäisi siihen yhteistä aikaamme.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Mitä tapahtui sanojen taivuttamiselle?!
Ei kai niille mitään tapahtunut. Kirjoittaja ei ole sen paremmin istagram (suom. Ilta-Sanomien Tagram) kuin myöskään F.B. (Friend Benefit). Hän on joku muu. Mutta kuka, se jää meille vielä ainakin toistaiseksi arvoitukseksi.
Miksi se ärsyttäisi? Itsehän minä siitä päätän, kuinka usein sitä selailen ja ketä siellä seuraan.