Firman pikkujoulut
Tulevat pikkujoulut on ihan jees, mutta mutta niissä on muutaman tunnin saunomismahdollisuus. Mitä pidätte kyseisestä "ohjelmasta"?
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana pikkujoulukausi. Saa taas valita parhaan varatun miehen, jonka päästää kopeloimaan pikkumustan alta.
Aina on halukkaita löytynyt ja varatut on parhaita, kun eivät jää roikkumaan.
Assari, N31
Juuri tuollaisten naikkosten vuoksi minun mieheni ei käy firman pikkujouluissa.
Viettää siis sen illan kellarikomeroon lukittuna ilman puhelinta?
Ei, olet aivan väärässä. Ihan on itsenäisesti tehnyt päätöksen, ettei mene firman pikkujouluihin. Minä olen vain ilmaissut mielipiteeni, mitä mieltä niistä olen ja mitä niissä yleensä tapahtuu.
En itsekään käy meidän pikkujouluissa kuin syömässä ja korkeintaan juon yhden drinkin annetuilla juomalapuilla.
Terveeltä kuulostaa teidän suhde. Miksi olla edes yhdessä jos touhu on tuota? Ei toista voi omistaa ja jos hän on taipuvainen pettämiseen ja toisten naisten lääppimiseen ei siihen pikkujouluja tarvita
Viime vuonna paljua ja saunaa. Toimiston povipommi siellä kaikki pommit vapaana, nam.
M52
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana pikkujoulukausi. Saa taas valita parhaan varatun miehen, jonka päästää kopeloimaan pikkumustan alta.
Assari, N31
Juuri tuollaisten naikkosten vuoksi minun mieheni ei käy firman pikkujouluissa.
Viettää siis sen illan kellarikomeroon lukittuna ilman puhelinta?
Ei, olet aivan väärässä. Ihan on itsenäisesti tehnyt päätöksen, ettei mene firman pikkujouluihin. Minä olen vain ilmaissut mielipiteeni, mitä mieltä niistä olen ja mitä niissä yleensä tapahtuu.
En itsekään käy meidän pikkujouluissa kuin syömässä ja korkeintaan juon yhden drinkin annetuilla juomalapuilla.
Sinä olet ilmaissut mielipiteesi ja se tarkoittaa, että mies tietää mitä siitä seuraisi, jos hän sinne pikkujouluihin menisi. On siis sinua miellyttääkseen tehnyt "ihan itse" päätöksensä.
Olen ollut työpaikan pikkujouluissa joissa oli saunomismahdollisuus. Muutama saunoi, ei haitannut minua millään tavalla.
Miesten ei kannata vaimoa odottaa ennen iltapäivää kotiin. Jää Lassen luokse yötä.
Viime vuonna firman pitkäaikainen sihteeri jäi eläkkeelle.
Vanhapiika.
Ihan hyvä kroppanen nainen kaikin puolin.
Nussin häntä useinkin sekä pilluun että perseeseen.
Sain paljaalla kun ei pelänny raskautta ja tykkäsi, jos laskin siemenet sisään.
t. mies
Vierailija kirjoitti:
Viime vuonna paljua ja saunaa. Toimiston povipommi siellä kaikki pommit vapaana, nam.
M52
Kovinkin nivusissa kihelmöi. Sieltä vaan varovasti katsoit, kun Varaston iso-jorma nai.
M53
Meillä ei ole yhtään potentiaalista kumppania työpaikalla. Hyvä tuuri teillä muilla.
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei ole yhtään potentiaalista kumppania työpaikalla. Hyvä tuuri teillä muilla.
Ei meilläkaan, mutta se ei poista sitä seikkaa, että ukkomiehet eivät yrittäisi iskeä. Ei sitten kiinnosta ollenkaan.
Eihän ne ole mitkään pikkujoulut, jos ei jotain tule säädettyä. Usein tosiaan varattujen ukkomiesten kanssa.
Pikkujoulujen jälkeisenä maanantaina moni ottaa saikkua morkkiksen takia 🙈
Kuinka moni varattu nainen on aikeissa tehdä pienen syrjähypyn tämän vuoden pikkujouluissa?
Onko kokemusta myös aikaisemmista pikkujouluista? Aiheuttiko morkkiksen vai nautitko vain täysillä vieraasta miehestä?
Inhottaa nuo varatut miehet firmassa. Ensin kittaavat firman tarjoamaa ilmaista viinaa, sitten tulevat örveltämään ja pitävät oikeutena kopeloida ja kähmiä. Oksettavaa touhua.
Ei ole pakko mennä, jos känniset työkaverit ei kiinnosta.
Itse käyn aina tarkkailemassa. Olen saanut vuosien varrella melkoisesti hyötyä, kun sopivassa kohtaa vihjaisee pikkujoulujen tapahtumista.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni varattu nainen on aikeissa tehdä pienen syrjähypyn tämän vuoden pikkujouluissa?
Onko kokemusta myös aikaisemmista pikkujouluista? Aiheuttiko morkkiksen vai nautitko vain täysillä vieraasta miehestä?
Niin laimeaa on kotona, että pakkohan se on jotain vipinää hakea pikkujouluista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Assari, N31
Ai jettä, sormea hiukan pimppiin. Sitä voi haistattaa muilla firman miehillä että keneltäs tämä haisee.
Epäsiisti sihteeri jos ei peseydy. Yäk.
on kyllä yksinkertainen ihminen joka tollaista järkkää
Meillä oli viime vuonna etkot toimiston saunaosastolla ennen pikkujouluja. Se oli ihan ok, kun työpäivän jälkeen pystyi suoraan siirtymään sinne, ja peseytyä samalla ennen iltaa.