Ärsyttää kun toinen vastaa aina joskus 12h päästä viestiin
Ihan kun ei kiinnostaisi eikä sitten varmaan kiinnostakaan vaikka niin väittää.
Kommentit (42)
Mikään ei kiinnosta vähemmän kuin turhanpäiväinen "viestittely"
Vastailen illalla puoli ysin uutisten aikoina päivällä tulleisiin viesteihin.
uuhhuh, no jo on suuttumisen aiheet. Vastausnopeudella ei ole mitään tekemistä kiinnostuksen kanssa, vaan se kertoo elämisen rytmistä. Toiset haluaa miettiä vastausta huolella.
Kiva sentään, jos vastaa. - itseäni toisinaan ärsyttää kun saan useimmiten olla se, joka soittaa ja on yhteydessä. - Jollen olisi, niin saisin aika kauan odottaa, että joku soittaisi minulle. Joidenkin kohdalla erinomaisen ärsyttävää mutta toki joidenkin kohdalla ymmärrän hyvin. Tiedostan liiankin hyvin, että lapsettomana (iki)sinkkuna minun on jaksettava olla itse aktiivinen ja hereillä, jos haluan säilyttää elämässäni läheisiä ihmisiä.
Jospa hän on kuin minä, kaikki viestit äänettömällä eikä puhelin kulje mukana koko ajan. Vastaan viesteihin vasta otettuani puhelimen esille. Vastaamattomiin puheluihin soitan takaisin hyvin harvoin. Jos jollakin on tärkeää asiaa niin hän lähettää siitä viestin, kun ei ole saanut yhteyttä soittamalla.
Minkätyyppisiä viestejä lähetät, ap?
Kirjoita tähän 3 viimeisintä viestiäsi ilman nimiä tms. tunnistettavia asioita:
Vierailija kirjoitti:
Soita, jos on tärkeää asiaa. En tiedä oletko luuri käteen kasvanut, mutta normaaleilla ihmisillä on muutakin elämää kuin puhelimen kyttääminen.
Kaikilla se luuri on nykyään käteen kasvanut, joten kaikki tuollainen muulla elämällä selittely viestiin vastaamisen viivyttelyssä kuulostaa suoraansanottuna paskapuheelta.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluan vastauksen heti, yleensä soitan, viesti on viesti ja toinen vastaa sitten kun ehtii.
Mutta miten se sitten ehtii vastata puhelimeen mutta ei ehdi vastata viestiin?
Jos viesti ei vaadi vastausta niin en vastaa. Tai merkitsen luetuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soita, jos on tärkeää asiaa. En tiedä oletko luuri käteen kasvanut, mutta normaaleilla ihmisillä on muutakin elämää kuin puhelimen kyttääminen.
Kaikilla se luuri on nykyään käteen kasvanut, joten kaikki tuollainen muulla elämällä selittely viestiin vastaamisen viivyttelyssä kuulostaa suoraansanottuna paskapuheelta.
Ei ole kasvanut. Ei kannata projisoida omaa puhelinriippuvuutta toisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluan vastauksen heti, yleensä soitan, viesti on viesti ja toinen vastaa sitten kun ehtii.
Mutta miten se sitten ehtii vastata puhelimeen mutta ei ehdi vastata viestiin?
Voi ajatella, että asia on kiireinen. Jos soittaja alkaa jaaritella jonninjoutavia, voi joutua toteamaan, ettei nyt ehdi turista.
Kiireellisiä asioita ei kannata kysellä viestillä.
Minä vihaan viestien naputtelemista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänellä on elämässään varmaan muutakin tekemistä.
On minullakin ja silti kerkeän vastaamaan hänen viesteihin ilman että menee puolipäivää tai kauemmin.
Ei kaikki ihmiset kyttää puhelintaan jatkuvasti. Hyvinkin voi olla, että huomaa viestin vasta seuraavana päivänä.
Niin, onhan se kamalaa kun toisen elämä ei pyöri sinun ympärilläsi, vaan hänellä on ihan omakin elämä. Sellaista se on meillä aikuisilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ei ole teinejä. Meillä aikuisilla on muutakin tekemistä kuin vahtia puhelinta jatkuvasti. Esim. työt ja perhe ajavat puhelimen edelle heittämällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kaikilla luuri käteen kasvanut. Älä oleta että muut ovat kuten sinä.
Joo toi on raskasta. Kaikki on kuitenkin luuri liimattuna käteen niin miksei voi vastata
Ei ole mitään velvollisuutta päivystää puhelimen ääressä ja olla heti sillä sekunnilla vastaamassa kun joku viestittelee.
Samoin ei ole velvollisuutta vastata aina puhelimeen.
Itse en ainakaan halua olla sellainen sätkynukke, jota hyppyytetään puhelimen tahtiin.
Itse haluan keskittyä vastaamiseen eli arvostaa sitä toista. Ilmeisesti ei kannata kun noin nokkiinne otatte.