vielä kolme kuukautta pitäs jaksaa tätä helvetin raskausaikaa!!
Kommentit (10)
sitte kannattaa käyttää ehkäsyä jos niin vihaa raskausaikaa....
Kyllä mulla ainakin päämääränä tässä on ihan muu kuin olla raskaana. 2
Vierailija:
sitte kannattaa käyttää ehkäsyä jos niin vihaa raskausaikaa....
20 vuoden kakku... Sinä aikana ehdit toivoa moneen kertaan, että saisit pullauttaa mukulan takaisin.
Musta eka raskaus oli todella ihanaa. Ei mitään vaivoja eikä mitään. Mutta tämä toinen. HUOH mikä helvetti se oli. Ihan joka paikkaa särki ja kolotti jne...Mä kyl vihasin tätä toista raskautta yli kaiken. Enkä olisi uskonut ekan raskauden aikana että miten raskausaika voikin olla helvettiä ja en ymmärtänyt niitä ihmisiä jotka valitti kuinka inhottavaa on...Nyt ymmärrän.
Eka oksennetaan 16vk, sitten alkaa jatkuva närästys joka loppuu vasta kun vauva on syntynyt. Yölläkin saa herätä monta kertaa, milloin pissalle, milloin oksentamaan ku niin närästää:D Muitakin vaivoja olis, mutta ne ei oo mitään tuon kauhean närästyksen rinnalla. Juu, mä odotan toista ja eka raskaus oli samanlainen, tämä ehkä vähän hankalampikin.....mutta lopputulos on aivan ihana:) Joten tsemppia kaikille raskaana olijoille jotka ei voi hyvin, eivätkä nauti olotilastaan niinkuin *oireettomien*mielestä tulisi tehdä:XD
Ja tällä hetkellä on epävarmaa jatkuuko raskaus. Keskenmenovaara on suurempi, kun jatkuminen. Seuraava ultra 16.1. Siihen asti paniikissa odottelen sattuuko mitään suurempaa vuotamaan.
Olisin ikionnellinen, jos olisin noin pitkällä kun ap!
Mutta synnytys oli ihana ja lopputulos tietysti kaiken kärsimyksen arvoinen! :)
sisällä myllertää, siellä on pienen koti vielä :)
On paljon ihmisiä, jotka silmänräpäyksessä vaihtaisivat paikkaa kanssanne, jotta saisivat kokea raskauden.
Minä itse en nauti raskausajasta sillä pelko on läsnä. Minulla on ollut 4 keskenmenoa, joista pisimmälle ehtinyt raskausviikolla 16, joten minä pelkään koko raskausajan, että jotain tapahtuu. Minulla on myös kolme ihanaa poikaa. Raskausajan pelkoja kasvattaa myös se, että keskimmäisen synnytys oli tosi pelottava. Minulla oli osittain etinen istukka, jonka sijaintia ei oltu huomattu, se sitten irtosi osittain, ja synnytys käynnistyi kotona verihulahduksella, poitsu on sitten syntynyt sektiolla. Onneksi ollaan molemmat hengissä.
Mutta peloista huolimatta raskausaika on vaivoistaankin huolimatta onnellista aikaa. Massussa kasvaa perheeseen uusi jäsen.
Mun pitäisi jaksaa vielä 7 kuukautta