Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälaisen taloudellisen hyväksikäytön

Vierailija
07.10.2023 |

uhriksi olette joutuneet?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/6 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti kukaan ei ole joutunut minkäänlaisen taloudellisen hyväksikäytön kohteeksi.

Vierailija
4/6 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En rajum, mutta riittävän. Olimme iso ydinperhe ja silloinen aviomieheni oli sitä mieltä, että kaikki pitäisi maksaa 50/50 huolimatta siitä, että "pahimmillaan" hänen palkkansa oli kolminkertainen omaani verrattuna. Hän sai käyttää rahaa, minä en. Sai käyttää taksia tullakseen illanvietosta (meille ei tule julkisia), minä en. Teki tosi kalliita ostoja. Minulle jäi käyttörahaa 0-50e/kk, mutta häntä ei kiinnostanut. Tämän hän sanoi ihan suoraan, ettei kiinnosta. Jopa 40e puolen vuoden jumppamaksuistani oli "tuhlausta". Kerran säästin pari vuotta palkoistani, että sain itselleni yhden tosi tärkeän henkistä hyvinvointia tukevan asian. Hän suuttui silmittömästi ja oli sitä mieltä, että se oli pois hänen pussistaan, joten pakotti minut maksamaan ne käytetyt autonrenkaat, jotka oli käytössäni olevaan autoon (hänen omistuksessa) ostanut puoli vuotta aiemmin. Suuttui jos halusin viedä lapset huvipuistoon edes kerran parissa vuodessa tai järjestää synttärit (siis ihan vaan kotona, koska tarjottaviin menisi rahaa). Itse osteli veneitä ja sähköpyöriä, mönkijän...

Vierailija
5/6 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
6/6 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5

Oletko sitä mieltä, ettei taloudellista hyväksikäyttöä oli parisuhteissa?