Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Singapore - vakuutuksista

28.12.2006 |

Saatamme olla muuttamassa kevään aikana Singaporeen ja olen raskaana, la on kesäkuun alussa.

Matkavakuutukseni olisi vuoden voimassa ulkomaillakin, mutta siihen ei kaiketi kuulu raskauteen tai synnytykseen liittyvät asiat.

Eli... voinko edes saada paikallista vakuutusta - siis ollenkaan tai suljetaanko siitä ulos raskauteen ja synnytykseen liittyvät asiat?

Vai sisältyykö ne muutenkaan vakuutukseen?

Ja mitä synnytys mahtaa maksaa Singaporessa ilman vakuutusta? Viimeeksi jouduin verenpaineen vuoksi sairaalaan jo viikkoa ennen synnytystä ja suuri riski on että asia uusiutuu. Joten sairaalapäiviä kertyy reilusti.

Marjo

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmilla täällä on miehen työn kautta vakuutukset, joiden sisältö kai vaihtelee työnanatajafirman mukaan. Oma vakuutukseni kattaa lääkärinkulut, mutta itse synnytyksen joutuu maksamaan itse. Normaali synnytys kaikkine kuluineen maksaa tietääkseni noin 1000-2000 euroa. Laitan linkin, jossa erään sairaalan hintoja, saat hinnat euroiksi jakamalla kahtia:

http://www.thomsonmedical.com/F_C_maternity.htm

Ei tuo siis ihan mahdottoman kallista ole, kunhan kuluihin varautuu. Tervetuloa Singaporeen, täällä on mukava suomalaisyhteisö. Lastenhoito- ja kodinhoitoapua saa edullisesti, joten lapsiperheelle tämä on mainio asuinpaikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan