Possumunkki riippuvuus
Olen ostanut nyt neljänä päivänä 2-3 possumunkkia. Alkaa olee riippuvuutta. Eilen päätin etten tänään osta ja silti ostin 3 possumunkkia jossa omenahilloa sisällä. Saakohan tähän vaivaan jotain lääkettä mistään?
Kommentit (9)
Possumunkki oli minun kutsumanimi kouluaikoina. Oih niitä ihania aikoja .
Ei millään pahalla sua kohtaan, mut kolesteroliarvot nousee huimasti noissa tuotteissa. Äärettömän hyviä ja koukuttavia tuotteita on. Itselläni oli myös tapana noita ostella, mut oon jo sen ikäinen että jos arvot on ylhäällä niin voi kohtaukset seurata, toki söin muutenkin aika epätervellisesti. Mutta nyt on laihdutuskuuri päällä, pidän pari päivää kuukaudessa herkuttelupäivän, viimeksi ostin ison korvapuustin ja irtokarkkeja. Eli ei niitä tarvitse kokonaan olla syömättä.
Vierailija kirjoitti:
Lämmitä possumunkkia 5s mikrossa ja työnnä penis sisään siitä possun täyttöreiästä ja ruiskuta omat täytteet sisään.
Jaha, av- palsta spèrma- ja runkkaushullu tuli tähän ketjuun kertomaan näkemyksenämsä.
Oletko setämies, jonka älykkyys on 12- vuotiaan tasolla?
hyi mitä paskaa yök
ja possumunkkiriippuvuus on yhdyssana
Toinen mitä en tajua, on yhdenkään Arnoldsin doughnutin syöminen. Ja jotkut ostavat laatikollisen.
En ottaisi, vaikka tarjottaisiin.
Omena-ja vadelmahillomunkit ovat parhaita! Nami nami.
Sokeriset possumunkit on hyviä. Ostan niitä itse prismasta koska siellä ne on aina tuoreita.