Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras asento ottaa anaaliin?

04.10.2023 |

Missä asennossa helpoin aloittelijalle

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lusikka. Tai istuminen päälle niin voit itse kontrolloida nopeutta ja syvyyttä. Kun se on sisällä niin antaa sen vaan olla siellä minuutin tai pari ihan paikallaan että sulkijalihas tottuu

Vierailija
2/17 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyljellään polvet koukussa.

Tuossa asennossa kaikki lääkärin tutkimuksetkin tehdään koska siinä peräaukon ympäristönkin lihakset voi pitää ihan rentoina.

Ei välttämättä tarvitse tehdä lusikassa jos on sen verran korkea tai matala taso että mies voi työntyä sisään seisaaltaan tai polvillaan.

Minun peppuseksiä rakastanut tyttöystäväni halusi aina mahallaan pari tyynyä vatsan alla niin että peppu nousi hiukan pystyyn. Tosin se kiihottui juuri siitä että kalu survaistiin sisään niin että se tuotti "sopivasti" tuskaisen venymisen tunteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lusikka. Tai istuminen päälle niin voit itse kontrolloida nopeutta ja syvyyttä. Kun se on sisällä niin antaa sen vaan olla siellä minuutin tai pari ihan paikallaan että sulkijalihas tottuu

Makukysymys myös. Minusta nuo on epäkiihottavia asentoja, joten sen kerran elämässä kun peppuseksiä harrastin, halusin tehdä sen doggyssa.

Oli eka kerta ja iso muna, mutta pidin ensin pienempää liukastettua anaalitappia ja sitten vielä isompaa ennen kuin vasta penis sisään. Silti oli aika räjäyttävä tunne, mutta ei huonolla tavalla ja tosiaan meni sisälle ilman sen kummempia kipuja ja kitkutteluja.

Eli voi aloittelijakin olla missä asennossa haluaa.

Vierailija
4/17 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ratsastus on ehdottomasti paras alkuasento. Sellaisessa otin joskus nuorena tyttönä peppuun aluksi ihan ylivoimaiselta näyttäneen vehkeen. Totuttelutuokion päätyttyä voi alkaa liikkumaan ihan yhtä villisti kuin kalun ollessa vaginassa. Ison miehen kanssa sain ensimmäisen anaaliorgasminikin, en kuitenkaan ensimmäisellä panokerralla. N 34

Vierailija
5/17 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukkään vaan mahdottomasti dog-tyylistä. Olen kontillani hartiat ja pää patjassa ja miehelläni on peppureikäni ja munani hollilla käsittelyään varten. Pystyn rentoutumaan täysin ja hän ottaa minut sulavin liikkein.

Vierailija
6/17 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetyssaarnaajassa paras.

Vierailija
7/17 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ylipäätään otin kullin anaaliin  oliko se mukavan tuntuista

Vierailija
8/17 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus on tietty hyvä harrastaa itsereflektiota. Vastauksen "miksi" tiedät vain sinä.

Vierailija
9/17 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liputtaisin vanhan kunnon lähetyssarrnaajan puolesta tässä. Jos vastaanottajan peffan alla on vielä tyynyjä, pylly on juuri oikeassa asennossa ja sisääntulo hyvässä kulmassa. Siinä voi myös hallita sen sisääntulijan liikkeitä ja tahtia jos on tarve. Näin siis on ollut laita oikeastaan kaikkien naisten suhteen joiden kanssa olen peppuseksiä harrastanut, ja samoin omastakin puolestani. Domman strap-on on pikkujuttu ottaa vastaan juuri kuvaillulla tavalla😆

M46

Vierailija
10/17 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaapäin kontilla, anus auki hyvin voideltuna. Siitäkös miehen on hyvä varovasti tulla sisälle pohjaan asti.

Vierailija
11/17 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

^pylly on pohjaton😆

Vierailija
12/17 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Takaapäin kontilla, anus auki hyvin voideltuna. Siitäkös miehen on hyvä varovasti tulla sisälle pohjaan asti.

Tahtoo kanssa kokea ja kokeilla ;)

M49Tre

13/17 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä vähän samanlainen kysymys, kun aamulla kysyt, että miksi piti eilen ryypätä ja nyt on pää niin pirun kipeänä.

Ja tuota samaa olet kysellyt jo vuosikausia.

Vierailija
14/17 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tukkään vaan mahdottomasti dog-tyylistä. Olen kontillani hartiat ja pää patjassa ja miehelläni on peppureikäni ja munani hollilla käsittelyään varten. Pystyn rentoutumaan täysin ja hän ottaa minut sulavin liikkein.

Tahtoo kanssa ;)

M49Tre

Vierailija
15/17 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selällään ja sitten laitetaan jalat niskan taakse, ainoa oikea tapa!

Vierailija
16/17 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin! Jos anaalia antaa miehelleen, niin tämä asento on paras. Kontalleen, naama patjaan, perse ylös ja kädet levittämään pakaroita. Ainoa tuota parempi on kädet sidottuna nilkkoihin.

Vierailija
17/17 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun sais edes kerran kokea..N40

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi