Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tapasit kumppanisi?

Vierailija
03.10.2023 |

Oliko alkunne kuin elokuvasta vai vaikeuksista voittoon tai mitä suurin ihme jne.?

Kommentit (80)

Vierailija
41/80 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin mieheni asui naapurikerrostalossa ja Eräs aamu tarjosi mulle kyytiä autollaan kyytiä.

Se oli 35 vuotta ja 30 avioliittovuotta sitten.

Vierailija
42/80 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko semmoisia alkuja ollut, että toinen on suunnilleen inhonnut tai ei ole ollenkaan ollut kiinnostunut, mutta lopulta onkin ollut kiinnostunut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/80 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perse edellä puuhun alku 😁

Vierailija
44/80 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasimme jo lapsena, asuimme samassa talossa. Minä olin 1v , hän 7 v, kun näimme eka kerran.

Vierailija
45/80 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin luokanopettajana 6 vuotta.

Vierailija
46/80 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja saatanan petturit olette täällä vieläkin! Te menette kadotukseen.

Vierailija
47/80 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustuin yhteen tyyppiin, ja hän ihastui minuun. En hoksannut sitä ja oltiin hyviä kavereita, kunnes kerran baarissa tyyppi tunnusti rakkautensa ja kysyi voisimmeko alkaa seurustella. Sanoin etten tunne mitään sellaista häntä kohtaan, hän on valitettavasti vain hyvä kaveri. Tyyppi otti sen tosi huonosti, meni baaritiskille ja alkoi vetää päätä täyteen.

Tiesin hänen hyvän kaverinsa ulkonäöltä, etsin hänet ja kerroin mitä oli tapahtunut. Pyysin että kaveri katsoisi tyypin perään, ettei satu mitään ikävää. Kaveri lupasi.

1-2 viikon päästä tapasin tämän kaverin baarissa ja juteltiin. Sitten hän pyysi tanssimaan. Pyysin hänet luokseni kylään. Siitä tuli melkoinen salamarakkaus, alettiin seurustella ja pian hän muutti luokseni.

Pian tulee 30 vuotta täyteen yhdessä 🙂

Vierailija
48/80 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasimme Ranskassa. Sen jälkeen Suomessa, Espanjassa ja Italiassa ; sitten muutinkin jo hänen kotimaahansa ...jossa edelleen onnellisina elelemme...

Vierailija
49/80 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatanan pedofiilipervo! Sinusta on tehty ilmoitus!

Vierailija
50/80 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saatanan pedofiilipervo! Sinusta on tehty ilmoitus!

Muista hengittää lol

Vierailija
51/80 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

059

Silloin vielä keskusteltiin pääosin järkevästi.Terv .kuka tuli

Niinpä! Kuulen vieläkin korvissani sen, kun luurissa naksahti ja sitten kuului tuo "kuka tuli" 😁.

Vierailija
52/80 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomamatkalla Koreassa. Ja siitä se sitten lähti. M32

Vierailija
53/80 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinkybileissä

Vierailija
54/80 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutustuin yhteen tyyppiin, ja hän ihastui minuun. En hoksannut sitä ja oltiin hyviä kavereita, kunnes kerran baarissa tyyppi tunnusti rakkautensa ja kysyi voisimmeko alkaa seurustella. Sanoin etten tunne mitään sellaista häntä kohtaan, hän on valitettavasti vain hyvä kaveri. Tyyppi otti sen tosi huonosti, meni baaritiskille ja alkoi vetää päätä täyteen.

Tiesin hänen hyvän kaverinsa ulkonäöltä, etsin hänet ja kerroin mitä oli tapahtunut. Pyysin että kaveri katsoisi tyypin perään, ettei satu mitään ikävää. Kaveri lupasi.

1-2 viikon päästä tapasin tämän kaverin baarissa ja juteltiin. Sitten hän pyysi tanssimaan. Pyysin hänet luokseni kylään. Siitä tuli melkoinen salamarakkaus, alettiin seurustella ja pian hän muutti luokseni.

Hyvä "kaveri".

Vierailija
55/80 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustuttiin yhteisten kavereiden kautta. Oltiinkin noin vuoden verran ihan vaan kavereita, kun liikuttiin samassa porukassa.

Yhdessä nyt 25 vuotta.

Vierailija
56/80 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mistään. Oon rumaselluliittinenihmisjämä

Vierailija
57/80 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä.

Vierailija
58/80 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostalon autotallissa. Nyt kohta 10 vuotta yhdessä, ja 8 naimisissa

Vierailija
59/80 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pennitön kun muutin takaisin Suomeen. Piti päästä lähiöstä keskustaan ja ei ollut rahaa. 

Nykyinen vaimoni työskenteli taksikuskina ja tiesin pizzataksin menevän keskustaan.

Kidnappasin kyydin ja nykyisen vaimoni liikennevaloista.

29 vuotta sitten

Vierailija
60/80 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä "kaveri".

Elämä on. En näe että olisi pitänyt kieltäytyä rakkaudesta siksi etten rakastanut toista. Ja mitä mieheeni tulee niin toi esiin ihastumisensa vasta kun kaverinsa sai pakit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi