Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan käynyt äidin kanssa baarissa?

Vierailija
01.10.2023 |

Joskus näkee äitiä ja tyttäriä, jotka ovat lähteneet yhdessä baarireissulle. Itselle ajatus tuntuu todella kaukaiselta, kun oma äiti viihtyy baaria paremmin kotona kahvikupin ääressä tai vaikka puolukoita poimimassa :D Oletko sinä jäynyt äitimuorin kanssa viihteellä?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran äiti ja tytär tulivat baarissa samaan pöytään istumaan ja rupesivat porisemaan niitä näitä. Sitten se hyvässä hiprakassa ollut äiti rupesi jossain vaiheessa tarjoamaan minulle tytärtään, että teistähän voisi tulla hyvä pari. Tytär tunsi varsin selkeää myötähäpeää äitinsä toiminnasta 😄 Minulle tuli  lähinnä fiilis, että en halua tätä tyyppiä anopikseni 😆

Vierailija
22/25 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus fantasioinut, että minkähänlaista olisi nusauttaa sekä äitiä että tytärtä 🤔

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä. Äitini roudasi minua baareihin siitä lähtien kun täytin jotain kymmenen. Siellä sitten sain kuunnella hänen ja ystäviensä humalaista tilitystä ihan yllin kyllin. Eipä oo baarit pahemmin omassa aikuiselämässä minua kiinnostaneet.

Vierailija
24/25 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen joskus fantasioinut, että minkähänlaista olisi nusauttaa sekä äitiä että tytärtä 🤔

Äiti on tiettävästi jonkun tytär...

Vierailija
25/25 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran ollut jonkun aikaa kun oli mun synttärit. Äiti oli noin tunnin ja sit meni himaan. Mä olen puolison tai kaverin kanssa baarissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi