Mun on pakko mun lasten vuoksi selvittää, että mistä me oikein tullaan siis tää Dna Heritage juttu.
Kun meillä on niin harvinainen verieryhmä AB. Itse arvelen, että tullaan Puolasta tai Saksasta.
Kommentit (17)
Niin. Eri firmojen testituloksissa on jotkut maat kartalla. Minua vaivaa että mitä sana "suomalainen" sisältää, eivät vain kerro totuutta siitä. Jos joku on muka 100% suomalainen. Eivätkö uskalla sanoa jos jollain on venäjältä tai muualta geenejä. Joillekin tulos on Euroopasta geenejä tai Grönlanti. Ellei se todella ole niin.
Minäkin ole AB ja ihan sudeettisavolainen olen.
Joku esiäiti on romaani ja joku toinen kiinalainen.
Ne tulokset luovutetaan esimerkiksi kemiallisten aseiden valmistukseen. Tsemppiä.
Juu, täälläkin yksi AB ja juuret eksoottisesti menetetyssä Karjalassa.
Ei se AB kovin harvinainen ole.. Lapsenikin on sitä ja sukulinjat on selvillä.
Vierailija kirjoitti:
Tiedetään. Täällä sama.
Vierailija kirjoitti:
Lapsi muuten soitti koulusta ihmessään, että hänellä on nyt näin erikoinen veriryhmä. Ihmeellistä hypetystä ja leimaamista.
Muistaakseni äidilläni on AB-veriryhmä. Hän on tummapiirteinen. Sukujuuret jossain idässä.
Käsittääkseni veriryhmä vaikuttaa leptosomeihin ja sitäkautta sopivimpaan ravintoon yksilötasolla. Pääpiirteissään AB voi syödy sekä A- että B-veriryhmälle sopivaa ravintoa.
AB on siitä hyvä veriryhmä, että verensiirron kelpaa kaikki mahdolliset veret, jos olet AB+.
Entäs jos selviää, että tulette Venäjältä? Minä tulen Kuopijosta.