Omaan pomoon ihastuminen
Tarvitsisin tsemppejä ja vertaistukea, sillä nyt on käynyt niin että olen ihastunut pomooni. Hirveetä!
Olemme työskennelleet samassa firmassa ja vaihdoin tehtäviä jokin aika sitten hänen tiimiinsä. Uusi työ on mahtavaa, uusi pomo on mahtava - paras esihenkilö, mitä minulla on koskaan ollut.
Mietinkin, onko nyt kyse vaan leimaantumisesta ja yleisen positiivisen fiiliksen nyrjähtämisestä ihastukseksi? Kertokaa, että tämä menee ohi?! Samaa ikäluokkaa ollaan ja tykätään samoista asioistakin. Itse todella harvoin vaikutun ihmisistä, mutta tämä tyyppi on tehnyt vaikutuksen olemalla vilpitön ja rehti ja kannustava.
Mitään paria meistä ei voi tässä asetelmassa tulla, enkä ole flirtti muutenkaan. Hän on jossain eron jälkeisessä suhteessa ja minäkin tarvitsen mieluummin hyvän pomon kuin turhaa hässäkkää työn ja tunteiden sekoittamisesta.
Auttaako, jos nyt vaan alan käydä treffeillä ihan kenen tahansa muun kanssa? Jos siis joku suostuu. Ei kyllä yhtään kiinnosta tutustua uusiin ihmisiin, mutta johonkin pitäisi nämä hellät tunteet kanavoida ja kissaakaan minulla ei ole.