Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin moni elää TÄYSIN VÄÄRIN?

Vierailija
30.09.2023 |

Tehdään vääriä valintoja, eikä ymmärretä niiden seurauksia. Haarat ovat levällään joko liian aikaisin (bye bye ura) tai liian myöhään (säteilykään ei enää auta). Ostellaan velaksi autoja ja eletään muutenkin sillä tavoin, että taloudellista puskuria ei synny. Tonnin lisälasku voi romahduttaa kaiken. Ei perehdytä asioihin, ei ymmärretä edes itseään. Ajelehditaan vain virrassa. Eletään täysin väärin.

Tuolla ei ole mitään tekemistä elämäni kanssa. Koko ajan minulla on ollut punainen lanka mielessäni, punainen lanka, joka on johdattanut minut aina kohti parempaa, vain kohti parempaa. Niin moni katsoo peruutuspeiliin ja elää menneisyyden houreita uudestaan ja uudestaan pääsemättä niiden ylitse. Elämäni on ollut täydellinen menestys. Kaikessa olen valinnut vähintään hyvin, suurimmissa osassa erinomaisesti. On mielenrauhaa, joka tulee vankasta taloudesta, on hieno omakotitalo isolla tontilla, on mies ja lapset, jotka ovat sisäistäneet arvomaailmani.

Voi elää väärin. Voi elää oikein. Älä valehtele itsellesi.

"Nanna"

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsos kun ihmiset on erilaisia. Ei ole olemassa yhtä absoluuttista oikeaa tai väärää tapaa elää.

Vierailija
2/8 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka nainen määrittelee eritavalla mikä on oikea tapa elää mutta lähes joka nainen vaatii että muut tekee hänen oikealla tavalla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/8 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä elän just niinku haluan, ja se on oikein! 😎

Vierailija
4/8 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäsi on täydellinen menestys, mutta silti pitää hakea vauvapalstalta hyväksyntää.

Vierailija
5/8 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me muut emme ole noin kontrollifriikkejä. Kaikki eivät elä pelossa, että joku menee pieleen eikä asioita voisi korjata.

Oletko koskaan ajatellut, että kontrollifriikkiyden juurisyy on pelko?

Vierailija
6/8 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut käyttävät koko elämänsä sen pohtimiseen, mitä muut ihmiset tekevät tai tekemättä jättävät. Unohtavat kokonaan elää itse. Vaikuttaa melko yleiseltä väärin elämisen tavalta kun tätä palstaa selaa.

Vierailija
7/8 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sua on kohdannut onni. Et ole sairastunut, vielä.

Vierailija
8/8 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka nainen määrittelee eritavalla mikä on oikea tapa elää mutta lähes joka nainen vaatii että muut tekee hänen oikealla tavalla

Näkisin että nyt sä olet asian ytimessä. Luonnollisesti 7 kymppiä tässä vaiheessa. Kiitos ja näkemiin, ugh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan