Seksin haju kotona
Miten on? Onko kotona ilmassa teillä seksin hajuja? Meillä löytyy
Kommentit (38)
Lähdin just nostelemaan LERPPAKULLIN luota, jolta ei koskaan saanu penetraatiota... Pelkkää keskinkertaista pillun nuolentaa. Kyllähän siitäkin orkut saa mutta niin saa runkkaamisestakin...
Ei siis leijunu seksin tuoksu hänen kämpässään KOSKAAN =(
MUISTAKAA MIEHET!
Seksi ei ole täydellistä, jos ei naida.
Naiset haluaa tulla nussituksi. Esileikkiä tietenkään unohtamatta!
Mutta esileikki ON ESIleikki, sanoo seksuaaliterapeutit mitä tahansa...
Lesbot on erikseen. Mutta nekin heiluu kullinkorvikkeiden kanssa...
Hei hei. Vastauksia ja keskusteluja
Ollaan jo ikäihmisiä, enempi sanallista hellyyttä yms kuin seksiä. Meillon kivaa yhdessä..
Siis mulla haisee toi alapää gulle aina vaikka käyn kerran viikolla aina uimahallissa pesussa.
kotona seksiä kun teen, noh puolisoa ei ole mutta lähinnä runkku, niin hiki tulee herkästi ja voin sanoa, että haisee ja kyllä haisrr.
asun martinlaaksossa -70 luvulla rakennetussa yksiössä niin oikeastaan koko kämppä haisee seksille!
No meillä ei oikeastaan.
Se seksin haju on suhteellinen.
mulle rouvan käytetyt pikkarit on seksin hajuisia
Ihana tuoksu.
NAM.
Kohta mulle tuleekin mies.
Siis kaikki eritteet mitä ihminen lykkää ulos on jollekin kiihotusta aiheuttava tunne.
itse pidän valtavasti hien hajusta. Työpäivän jälkeinen hiki ja heti siihen hajuun turvautuen nainti.
Ihan parasta
Jos miesten kesken painitaan niin paska haisee.
Mikäs se sellainen mökki on missä ei olisi ihanaa seksin hajua
Vierailija kirjoitti:
Kortsun haju kaikkialla.
Niinpä, tuoksuttomia kortonkeja, jotka eivät haise, ei ole olemassa. Vieläkin muistan elävästi muorin nyrpeän ilmeen sekä teatraalisen nuuskuttelun, kun hän tuli huoneeni ovelle jossa olin äskettäin rakastellut ex-kaunottareni kanssa.
Just nyt ei seksi tuoksu, mutta aika usein tuoksuu. Puhtaus on mielestän seksissä kaikki kaikessa, eli puhtaina ruvetaan sekstailemaan ja tuoksu tulee orgasmien mukana ja menee pyykkikoneeseen aikanaan.
Kaunis ku??inen superherkku turusta. Of sisällöntuottaja ja seksin moniottelija 🥰 kik moniottelija
Mikä ihme kun ihmiset ei vastaa tähän?
haiseeko kotona seksi vai Ei???