Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tupac Shakurin murhassa tehty pidätys

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tuo tupakkimiestä eloon hipetihoppailemaan.

Vierailija
2/9 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku on kiinnittäny yhtää huomiota niin näitä artisteja Jenkeissä tuppaa kuolemaan hämärissä olosuhteissa vuosittain aika paljon, varsinkin hiphop artisteja. 

Mä veikkaan että nää jutut menee todella syvälle ihan bisnesmaailmaan ja levy-yhtiöiden toimintaan myöskin Jenkeissä, ne saattaa kirjaimellisesti ite hävittää näitä artisteja hyötyäkseen ite enemmän

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku on kiinnittäny yhtää huomiota niin näitä artisteja Jenkeissä tuppaa kuolemaan hämärissä olosuhteissa vuosittain aika paljon, varsinkin hiphop artisteja. 

Mä veikkaan että nää jutut menee todella syvälle ihan bisnesmaailmaan ja levy-yhtiöiden toimintaan myöskin Jenkeissä, ne saattaa kirjaimellisesti ite hävittää näitä artisteja hyötyäkseen ite enemmän

Luulis vaan, että tekevät sen vasta sitten kun artisti on menossa laskusuuntaan. Ei silloin kun on nuori, nousukiidossa oleva artisti.

Vierailija
4/9 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😂 Ne on kuule ihan jengien välisiä ammuskeluja tai muita välienselvittelyjä.

Vierailija
5/9 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupac alkoi tulemaan liian suosituksi ja vaikutusvaltaiseksi nuorison keskuudessa, niin juutalaisjohtoinen levy-yhtiöteollisuus tilasi hänen murhansa. Näin olen lukenut miesten foorumeiden puolelta.

Vierailija
6/9 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shapac Tukur.

Vierailija
7/9 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupac meni larpissaan liian pitkälle ja joutui saastan ampumaksi. Tupac ei ollut mikään oikea katujätkä, vaan taidekoulua käynyt keskimääräistä fiksumpi niikkeri, joka ei edes alkujaan ollut kiinnostunut räpistä vaan näyttelemisestä ja käsittääkseni jonkinlaisesta poliittisesta aktivismista. Äitinsä oli Mustien panttereiden jäsen ja missään ghetossa Tupac ei lapsena asunut. Gangsta rap-larppaus tuli myöhemmin ja siihen liittyi nämä Death Row:n psykopaatit, kuten Suge Knight. Sen mukana Tupac vajosi syviin vesiin ja pääsi hengestään. 

Vierailija
8/9 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tappaa räppärin, niin se ei ole murha, vaan palvelus

Vierailija
9/9 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se tuo tupakkimiestä eloon hipetihoppailemaan.

Hiphop on kuol*ut, tilalla on jonnejen ja ke*areiden "nis*iveetiräp", joka on pyhäinhäväistys koko hiphopille

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi