Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämmöinen väsymys normaalia?

27.12.2006 |

Väsy iski viikko sitten ja aikamoisella rytinällä tulikin. Olen aivan poikki jo aamulla herätessä. Tuntuu ettei kehossa ole ollenkaan voimaa ja nukahdan heti jos pitkälleni menen. Energiaa ei riitä mihinkään. Kaiken kukkuraksi tuli vielä flunssa. Tätä ennen olin todella energinen ja ei muutenkaan raskausoireita. Voisiko olla hemppa alhaalla vai muuten vaan näin väsynyt? Oletteko muut olleet todella väsyneitä? Inhottaa tämä olo, onneksi on loma, koska töihin en kykenisi.

Lumituuli rv9+4

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oleen ainakin ollut hirmuisen väsynyt joka kerta (3x). Olen nukahdellut kaikkialle, jopa töihin tietokoneen ääreen ja päiväunia tarvinnut 2-3 kertaa päivässä. Mulla tosin osittain johtui siitä että yökin myös öisin ja samoin koko vuorokauden. Mutta kuitenkin yliluonnollinen väsymys. Jos siihen vielä lisää flunssan, on uupumustunne taattu ilman mitään muuta selitystä kuin alkuraskaus ja flunssa, mul ainakin oli hb kunnossa ja muutenkin olin ennen raskautta hyvässä kunnossa. Silti järjetön väsymys.

Mutta kyllä se olo piristyy joskus 15 viikon jälkeen! Sitten myöhemmin jos iskee superväsymys, voi ennemminkin johtua hemoglobiinista.

Vierailija
2/7 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäistäni odotan ja kyllä olin aivan rättipoikki alkuaikoina. Ehkä jonnekin rv 10 tienoille, oli pakko nukkua päiväunia ja töissä tuntui ettei pysy silmät auki.. Ei varmaan hirveästi lohduta, mutta kyllä se väsymys sinullakin varmasti helpottaa vähän ajan päästä! Sitten pääset " nauttimaan" raskauden iloista.. :)

Mammanalku + Tiitiäinen 25+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin alkuraskaudesta en käytännössä tehnyt mitään muuta kuin nukuin ja kävin töissä. Puoli seiskalta aamulla ylös, töihin ja kotona olin neljän jälkeen. Siinä sitten tunnin parin tirsat ja kahdeksalta yöunille. Mutta kyllä se siitä sitten ennemmin tai myöhemmin helpottaa :)

Coltsfoot 25+3

Vierailija
4/7 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun aina päiväunet, jos se on mahdollista. Aamulla

nukun pitkään, ja illalla menen ajoissa nukkumaan.

Kahdessa edellisessä raskaudessani en ole ollut lähellekään

yhtä väsynyt... Varmaan tämä on kuitenkin ihan normaalia.

Valo tekisi kyllä hyvää. Tulisi edes lunta, niin ulkona ei

olisi aina niin pimeää.

rv 8+6

Vierailija
5/7 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmatta odotetaan täälläkin ja ekaa kertaa näin väsynyt. Soitin lääkäriin verikokeiden tuloksista ja sanoivat vaan, että normaali. Vain lääkäri saa sanoa raudan arvon tai jotain, pirun enkut!

Täytyy vissiin vaan levätä ja odottaa, että menee ohi.

Vierailija
6/7 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli mulla ihan raskauden alussa.

Oisin voinut nukkua missä ja milloin vain, mitenpäin vain.

Ja vaikka miten nukkui, ei väsymys silti helpottanut yhtään.

Jos yhtään lohduttaa, nyt on jo selvästi pirteämpi ja energinen olo!

Yhtäkkiä vaan huomasin ettei enää väsytäkään.

Jushka ja Naksu 12+6

Vierailija
7/7 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli tässä raskaudessa juuri tuossa 5-10 viikoilla tuollaista. Onneksi en ole töissä, joten pistin lapset tekemään jotain kivaa itsenäistä hommaa ja menin sohvalle nukkumaan siinä klo 9-10 aikaan torkuille :) Sitten kauhealla tohinalla ihmettelemään mihin se aamu on kadonnutkaan kun ei mitään saanut aikaiseksi... Onneksi useimmilla se väsymys sitten lopulta taittuu-se kuolemanväsymys-fiilis on ihan kauheata!