Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko koskaan lyönyt kenellekään luuria korvaan kesken puhelun?

Vierailija
29.09.2023 |

Jos, niin miksi teit niin? Nyt en sitten tarkoita puhelinmyyjiä.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuinka monta kertaa. Puhelinmyyjille aina ja muutaman  kerran muussakin tapauksessa. 

Vierailija
22/33 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolle lähes päivittäin. Ei vaan jaksa tyhjän jauhamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Puhelimessa tuli niin raskas uutinen, että en kyennyt lopulta enää sanomaan mitään. Suljin puhelimen. Vähän niin kuin jotkut lamaantuvat onnettomuuspaikalla kykenemättä toimimaan, niin joidenkin mieli voi lamaantua, jos tulee tarpeeksi huonoja uutisia.

Vierailija
24/33 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää pitkään aikaan. Punainen luuri on kyllä käytössä ennen puhelua tietyn ihmisen soittaessa. 

Vierailija
25/33 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä aina silloin tällöin. "Palataan asiaan, kun olet rauhoittunut" ja puhelu poikki.  

Vierailija
26/33 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, kun sähkösopimuspakkomyyjä ei tuntunut ymmärtävän etten halua sopimusta ja alkoi jo hermostua kun en ostanut sähkö häneltä.

Vierailija
27/33 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiossani oli aikoinaan eräs nuori mies, jolla oli tapana herkästi ihastua koulun tyttöihin ja soitella heille öisin kännissä. Hänelle olen lyönyt luurin korvaan kun ystävällinen kehotus jättää minut rauhaan ei auttanut.

Vierailija
28/33 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimiehelle. Alkoi suututtaa se ainainen kitinä kaikesta. Luuli puhelun katkenneen vahingossa.

Vierailija
29/33 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin lyhyillä hiuksilla laiha ihminen näyttää syöpäpotilaalta. 

Vierailija
30/33 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakkaalle olen joutunut lyömään luurin korvaan, kun se meinas tulla jo lankoja pitkin...

Itse löin luurin tällä viikolla Oomin markkonoijan korvaan. Tosin sanoin ensin että anteeksi mutta odotan puhelua toisesta paikasta... ja pam.

Vierailija
31/33 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorempana vihaisena poikakaverille. Töissä asiakaspalvelussa, kun asiakas on ollut kännissä, alkanut huutamaan ja kiroilemaan. Ei ole auttanut sanoa, kuin anteeksi, mutta nyt en kuuntele tätä ja katkaisemaan puhelu. Ja sitten pomolle selvitys asiasta..

Vierailija
32/33 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveyskeskuksessa asiakkaalle jonka käytös oli ala-arvoista. Uhkasi soittaa esimiehellekkin, kysyin, että onko hänellä numero ja, että voin sen kyllä antaakin. Siitä kyllä sai lisää vettä myllyynsä jolloin suljin puhelimen. Eipä ole kuulunut hänestä.

Vierailija
33/33 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen. Puhelimessa tuli niin raskas uutinen, että en kyennyt lopulta enää sanomaan mitään. Suljin puhelimen. Vähän niin kuin jotkut lamaantuvat onnettomuuspaikalla kykenemättä toimimaan, niin joidenkin mieli voi lamaantua, jos tulee tarpeeksi huonoja uutisia.[/quote

Tuo on ymmärrettävää.