Oletko koskaan lyönyt kenellekään luuria korvaan kesken puhelun?
Jos, niin miksi teit niin? Nyt en sitten tarkoita puhelinmyyjiä.
Kommentit (33)
Vaimolle lähes päivittäin. Ei vaan jaksa tyhjän jauhamista.
Olen. Puhelimessa tuli niin raskas uutinen, että en kyennyt lopulta enää sanomaan mitään. Suljin puhelimen. Vähän niin kuin jotkut lamaantuvat onnettomuuspaikalla kykenemättä toimimaan, niin joidenkin mieli voi lamaantua, jos tulee tarpeeksi huonoja uutisia.
En enää pitkään aikaan. Punainen luuri on kyllä käytössä ennen puhelua tietyn ihmisen soittaessa.
Töissä aina silloin tällöin. "Palataan asiaan, kun olet rauhoittunut" ja puhelu poikki.
Kyllä, kun sähkösopimuspakkomyyjä ei tuntunut ymmärtävän etten halua sopimusta ja alkoi jo hermostua kun en ostanut sähkö häneltä.
Lukiossani oli aikoinaan eräs nuori mies, jolla oli tapana herkästi ihastua koulun tyttöihin ja soitella heille öisin kännissä. Hänelle olen lyönyt luurin korvaan kun ystävällinen kehotus jättää minut rauhaan ei auttanut.
Esimiehelle. Alkoi suututtaa se ainainen kitinä kaikesta. Luuli puhelun katkenneen vahingossa.
Noin lyhyillä hiuksilla laiha ihminen näyttää syöpäpotilaalta.
Asiakkaalle olen joutunut lyömään luurin korvaan, kun se meinas tulla jo lankoja pitkin...
Itse löin luurin tällä viikolla Oomin markkonoijan korvaan. Tosin sanoin ensin että anteeksi mutta odotan puhelua toisesta paikasta... ja pam.
Joskus nuorempana vihaisena poikakaverille. Töissä asiakaspalvelussa, kun asiakas on ollut kännissä, alkanut huutamaan ja kiroilemaan. Ei ole auttanut sanoa, kuin anteeksi, mutta nyt en kuuntele tätä ja katkaisemaan puhelu. Ja sitten pomolle selvitys asiasta..
Terveyskeskuksessa asiakkaalle jonka käytös oli ala-arvoista. Uhkasi soittaa esimiehellekkin, kysyin, että onko hänellä numero ja, että voin sen kyllä antaakin. Siitä kyllä sai lisää vettä myllyynsä jolloin suljin puhelimen. Eipä ole kuulunut hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Olen. Puhelimessa tuli niin raskas uutinen, että en kyennyt lopulta enää sanomaan mitään. Suljin puhelimen. Vähän niin kuin jotkut lamaantuvat onnettomuuspaikalla kykenemättä toimimaan, niin joidenkin mieli voi lamaantua, jos tulee tarpeeksi huonoja uutisia.[/quote
Tuo on ymmärrettävää.
Vaikka kuinka monta kertaa. Puhelinmyyjille aina ja muutaman kerran muussakin tapauksessa.