Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoi toista naista täydelliseksi , ylireagoinko ?

Vierailija
29.09.2023 |

Mies siis alkoi kertomaan jostain vanhan tuttunsa (johon törmättiin) vaimosta. Kertoi kuunka he tän tutun kanssa ja muiden kavereiden kanssa istuivat usein iltaa jne , sanoi että hän on täydellinen , ei siis pelkkä ulkonäkö , kaunis hän tottakai on mutta kaiken kaikkiaan. Oonko ihan lapsellinen kun mua vähän satutti miten kehui häntä , muutenkin hänellä tapana ylistää muita naisia joskin perhe tuttuja , mutta myös aina muistaa lisätä ulkonäön siihen. Itse koen loukkaavana että mies kehuu muiden naisten ulkonäköä

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro se miehellesi. Jotkut vaan ei tajua miltä toisesta tuntuu.

Vierailija
2/16 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on idiootti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nauraisin ja pyytäisin miestä kertomaan mitä tarkoittaa "täydellinen". Et kertonut onko miehelläsi tapana/tarkoituksena jotenkin juonesti loukata sua vai onko tuo puhe ihan viatonta. Jos haluaa tuottaa pahaa mieltä niin paras keino on mennä siihen mukaan juuri noin kuin sanoin, ja vielä itsekin kehut että juu, kyllä se tosi mukava ja nätti on, se nainen. Mieheltä menee pasmat sekaisin kun et näytä ärsyyntymistäsi.

Mutta eihän toisten naisten ulkonäön tai luonteen kehuminen vaarallista ole. Jos se ilmaistaan vaan normisti. Ei mun mies ainakaan suutu kun joskus kehun jotain miestä komeeksi, enkä itse loukkaannu jos mies sanoo jotain naista kauniiksi. Ihan sama kun kehuisi jonkun autoa hienoksi. Sehän on vaan ulkonäkö.

Vierailija
4/16 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainausmerkit unohtui , sanoi siis sanatarkalleen tuon että hän on täydellinen , kaunis tottakai mutta ei pelkästään siksi , kaiken kaikkiaan täydellinen. Ap

Vierailija
5/16 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on täysin tarkoituksellista häneltä, ettet vain luule itsestäsi liikoja ja lähde pettämään. Suomimiehen totuttua strategiaa.

Vierailija
6/16 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti voisit vastavetona kehua jotain yhteistä miestuttuanne, että kuinka hän onkaan täydellinen.

Näet, miten miehesi siihen reagoi ja voitte saada hyvän keskustelun aikaiseksi.

Vierailija
7/16 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lainausmerkit unohtui , sanoi siis sanatarkalleen tuon että hän on täydellinen , kaunis tottakai mutta ei pelkästään siksi , kaiken kaikkiaan täydellinen. Ap

Jos kommentoit kuinka sullakin yhden kaverin mies on täydellinen, varmaan suuttuu? Kokeile ensi kerralla.

Vierailija
8/16 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
9/16 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi on idiootti.

Et sitten trollia tunnista?

Vierailija
10/16 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehesi on idiootti.

Olisikin. Ei mitenkään mieltä ylentävää kuulla tällaisia kommentteja. Ap

Vierailija
11/16 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehesi on idiootti.

Olisikin. Ei mitenkään mieltä ylentävää kuulla tällaisia kommentteja. Ap

Onhan sulla lupa erota

Vierailija
12/16 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä alkoi kehua muita tuolleen liioitellusti ja koitti etsiä vikoja musta mistä sitten huomautteli. Myöhemmin sitten petti. Just saying.

Vierailija
13/16 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ylireagoi.

Itse en milloinkaan kehu toisten miesten ulkonäköä miehen kuullen. En edes ns. maailman leffatähtien tms. Olen ihan varma, että oma mies pahoittaisi mielensä.

Oma mies ei ole ollut ihan näin järkevä kuin minä. Mutta nykyään jo ymmärtää virheensä jos erehtyy toisia noin kehumaan. On kasvanut asiassa ja tunnistaa myös tilanteen jos joku toinen mies toimii noin. Esim. työkaverinsa saattavat vähätellä vaimojaan jne.

Vierailija
14/16 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et ylireagoi. Laita se mies nukkumaan sohvalle.

Vierailija
15/16 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
16/16 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tehnyt syvempää analyysia kun tietää että on täydellinen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan