Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Munasolunluovutusjonot
27.12.2006 |
Hei kohtalosisaret!
Miehellani ja minulla on alle 5 %:n mahdollisuus tulla raskaaksi (voi mitka itkut on itketty) ja meille on suositeleltu taalla Ranskassa munasolunluovutushoitoa. Olemme tulossa Suomeen hoitoon ja olen surffaillut netista vaihtoehtoklinikkoja (menemme yksityiselle).
Onke kellaan kokemuksia Ava-klinikasta Tampereella? Tiedatteko kuinka pitkia ovat odotusajat? Avan sivuilla mainittiin 4 - 9 kk, mutta se kylla kuulostaa aika utopistiselta...
Kaikki neuvot ja kommentit ovat tervetulleita. Ihana, etta voi jakaa tallaisen asian suomalaisten naisten kanssa!
Kiitos jo nain etukateen
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ei ole kokemusta kyseisestä klinikasta (olen kyllä kuullut hyvää palautetta), mutta ymmärtääkseni tuo odotusaika pitää kyllä paikkansa tällä hetkellä (?). Ehkä se on kuitenkin lähempänä 9 kk kuin 4 kk... Mutta odotusajat saattavat muuttua aika paljon nyt seuraavan vuoden aikana, kun uusi laki hedelmöityshoidoista astuu voimaan. Laki vaatii että luovuttaja on rekisteröitynyt, ja todennäköisesti luovuttajien määrä vähenee tämän takia. Kannattaa varmaan ilmoittautua jonoon, ettei odotusaika veny turhan pitkäksi!
Terv. Hathor