Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Apua parisuhdeterapiasta?
27.12.2006 |
Hei, olen 4 -vuotiaan ihanan pojan aiti. Olen eronnut lapseni isasta kaksi vuotta sitten. Nyt haluaisin yrittaa viela uudelleen, mutta en ilman ulkopuolista apua, esim. parisuhdeterapiaa. Onko sinulla kokemuksia sellaisesta? Onko ollu hyotya, ja onko ollu mahdollista purkaa vanhoja kasautuneita ongelmia?
Meidan suhde ei tule onnistumaan ilman mitaan apua, koska meilla oli suuret vaikeudut suhteessa. esim, vakivaltaa, pettamista jne.
Olen kuitenkin valmis yrittamaan uudelleen, jos saamme apua. Mies on tosi halukas menemaan terapiaan.
Kiitos tosi paljon jakamistanne kokemuksista.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Missä päin asutte?
Pk-seudulta löytyy paljon hyviä, jos vain taloudellinen tilanne antaa myöten. Tosin se on usein TEKOSYY. Omaan henkiseen hyvinvointiin pitäisi ensijassa sijoittaa ja etenkin parisuhteen, joka on lapsen tulevaisuus.
Suosittelen useamman kerran käyntejä.
Tämän lisäksi suosittelen lämpimästi NMKY:n avioliittoleiriä!
Se kestää viikon Pieksämäellä. Lapsille samaan aikaan loistavaa ohjelmaa ja hoitoa. Teidät tullaan laittamaan sellaiseen ohjaukseen ja ryhmään, joka on juuri teille oikea. Ette siis tule joutumaan nuorten rakastavaisten kanssa samaan ryhmään :)
Me käytiin se leiri, kun oli tosi tosi vaikeeta. Pitkän ajan kuluessa olemme huomanneet sen pelastavan hyödyn. Rankka se viikko oli, oli niin paljon käsiteltävää. Rankempaa olisi vain ollut ilman leiriä.
Ihan aluksihan voi käyttää hyväksi yht.kunnan tukea ja mennä kirkon perheneuvontaan, mutta ne taitavat olla vain ensiapua.
Ei kannata sitten säikähtää näitä erilaisia elämänkatsomuksia, jos ne eivät vain vaikuta siihen terapiaan/keskusteluun.
Voimia ja tsemppiä!!