En uskalla laittaa mitään
Tämä kuulostaa oudolta ja muuta, mutta olen nuorinainen joka ei uskalla laittaa sisälleensä niin sanotusti mitään. Tampoonien käyttö ei onnistu eikä sen puoleen myös seksikään kun jänistän aina lopulta. Kaverini laittoi minulle tamppoonin ja sen kanssa oleminen onnistuu. En vain itse uskalla niitä käyttää.
Kuulostaa varmasti privolta ja erikoiselta, mutta tarvitsen vain tähän jotain samoja kokemuksia tai muuta omaa mieltä vahvistavaa.
Keskustelu sen takia kun yritin laittaa itselleni tamppoonia sen verran kauvan että luovutin.
Kommentit (6)
Kaveri laittoi tamponin!?!?!?!?!?
Ihan varmasti.
Siis tiedän miten se käytännössä menisi sinne. Mutta en fyysisesti pysty sitä tekemään, alkaa hermostuttaa ja naurattamaan.
Ja kyllä ollaan kaverin kanssa sen verran hyvissä väleissä ja piti mekkoa pitää johon ei siteet sovi joten hän auttoi siinä.
Pyydä miestä laittamaan munan sisään? Eiköhän sillä onnistu.
Ootko koittanut laittaa oman sormen sisään? Siitä se on meistä ylivoimaisesti suurimmalla osalla lähtenyt ja sen sormen kanssa on harjoiteltu kauan ennen muita kokeiluja :)
Mäkään en käytä tamponeja kun tunnen sen koko ajan sisällä eli en saa sitä tarpeeksi syvälle. Onneks on muita vaihtoehtoja.
Tamponi pakettien ohjeissa sisällä on ihan selkeät ohjeet ja voit vaikka kysellä niiltä kavereilta. Ei ole pakko käyttää on paljon muitakin vastaavia tuotteita. itse en pysty käyttämään tamponi ollenkaan koska olen niin krampissa ja kipeä liian alusta loppuun asti. ja jos tässä joku muu kuin tamponin käyttäjä hakee yksityiskohtaista tietoa asiasta niin eiköhän netistä löydy videoita tästäkin aiheesta.