Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Täälläkin se paska päätös joululle...

Vierailija
26.12.2006 |

Panostin taas tähänkin jouluun tosissaan mm. ostin lahjat usealle ihmiselle (joukossa mieheni lapset entisestä liitosta plus heidän sisarpuolensa) , siivosin, koristelin, hankin ruuat yms. Mieheni hankki kaksi lahjaa ja siitäkin ruikutti kun kaupassa oli ruuhkaa..

No minä olen jouluihminen mieheni ei..

Aatto-ilta meni minun ja toisen lapsen oksentaessa, ja joulupäivän olinkin yksin lasten kanssa mieheni ollessa töissä. Puolikuntoisia olimme edelleen..

Tänään töistä kotiuduttuaan mieheni kommentoi kaverinsa olleen kalja seuraa vailla, ja niin alkoi menokenkä taas vipattamaan. Päivällä lähti ja vähän aika sitten kotiutui.. Joulua hän vietti perheensä kanssa ehkä. n.7h hereillä.. Oli aatto aamuna äidillään, ja muuten töissä.

Meillä on ollut mieheni juomisen takia rankka vuosi, ja moneen kertaan olen vannonut, että nyt hän saa lähteä! Mistään ei kuitenkaan löydy voimia siihen viimeiseen ratkaisevaan askeleeseen..

Ottaa päivän se että olen yleensä hyvinkin vahva ihminen, mutta tässä asiassa niin kovin heikko..

Mistä löytyisi se sisu ja rohkeus, että tekisi sen ainoan oikean teon, eli kattilat jakoon vaan?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat hyvältä, aikaansaavalta ihmiseltä, joka on epäonnekseen valinnut väärän puolison. Tarvitsisit varmaan jotakin ulkopuolista apua, kynnys lähteä tuollaisessa tilanteessa on varmasti sinulle ja jokaiselle vaikea.

En tiedä oletko koskaan kokeillut rukousta, mutta rukouksella on ihmeellinen voima. Jumala vastaa varmasti ajallaan.

Voit myös pyytää, että puolestasi rukoillaan. Esim. tänne voit kirjoittaa rukousaiheesi (vasemmalla kohdassa Lukijan palsta), niin sinun ja perheesi ja miehesi puolesta rukoillaan.

http: // helsinki. nokiamissio. fi/

Myös esim. Tuomasmessussa on rukouspalvelu. Toivottavasti asiasi järjestyvät.

Vierailija
2/3 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis polkaissut paskaan, olitko avionrikkoja vai joko suhde oli päättänyt ennen teidän tapaamistanne.

Jos yksi nainen on heittänyt jo tuon miehen pois niin miks et sinäkin sitä tekisi. Oletko kenties ylpeä ja et voi myöntää julkisesti tehneesi erehdystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lupaan ajatella asiaa..

Ja kolmonen , ei en olllut avionrikkoja, ja mielestäni en ole ylpeä myönnän ongelman olemassaolon ja myöskin useimmat läheiseni tietävät asiasta..

Lähinnä koen tässä asiassa olevani voimaton luuseri, ja ehkä myös läheisriippuvainen, mutta ei ylpeä en ole..

-ap-