Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaleva: Liikaa maksettu palkka peritään hoitajilta takaisin - Lääkärit saavat pitää rahansa :D

Vierailija
28.09.2023 |

Tää on kyllä härskiä. Hoitajat varmasti tarttis niitä rahoja enemmän. En ole mikään sosialisti, mutta kyllä joku oikeudenmukaisuus pitää päätöksissä olla.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/e8b9e457-23a1-44a7-aa51-c756398550b4

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo on törkeetä! Minä olen sh, ja vannon, että jos omalla kohdalla olisi noin räikeän epäreilu tilanne, niin irtisanoutuisin. Eihän tuollaisen jälkeen mitenkään enää voisi tehdä työtä samalle työnantajalle.

Vierailija
2/7 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tämä on törkeyden huippu! Röyhkeää, ylimielistä, ilkeää ja pilkallista. Kuka teki tämän päätöksen? Nimi esiin ja julkiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitajia 36 joista jokaiselle oli kesästä lähtien maksettu parikymppiä liikaa per kuukausi. Lääkärit olivat saaneet useita tuhansia euroja liikaa useamman vuoden ajan... Kyllä nyt on Pohjois-Pohjanmaan Sotealue pelastettu vararikolta

Vierailija
4/7 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan per seestä!

Vierailija
5/7 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos alistuu, niin alistetaan. Saa nähdä, mitä hoitajat valitsevat tulevaisuuteensa.

Vierailija
6/7 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta paskaa

Vierailija
7/7 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tää on sote-alueen oma moka ja heidän pitäisi vain ottaa tämä itse takkiin ja olla tulevaisuudessa huolellisempia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi