Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitähän minä teen väärin? Mieshuolia...

Vierailija
26.12.2006 |

Kateellisena luen täältä kertomuksia, joissa mies on ihastunut, ollut aloitteentekijänä ja halunnut suhteen. Olen 26v. ja tähän ikään mennessä kaikki vakavammat miessuhteeni ovat alkaneet omasta aloitteestani. Kerran päätin, että en enää alennu moiseen ja jäin odottelemaan niitä aloitteita miehiltä. Silloin olin kaksi vuotta sinkkuna vailla minkäänlaista säpinää miesrintamalla. Siis ei flirttailua, ei treffejä, ei YHTÄÄN mitään.

Yritän huolehtia ulkonäöstäni. Mielestäni olen aika sievä (en mikään missi, mutten ämpärirumakaan) ja ainakin omasta mielestäni olen myös aika hyvä tyyppi :) Olen hymyileväinen ja iloinen luonne. Minulla on laaja ystäväpiiri, hyvä koulutus ja lupaavasti alkanut ura. Tykkään kuitenkin myös laittaa kotia ja kutsun usein ystäviä kylään. Osaan laittaa älyttömän hyvää ruokaa. Yritän olla vaikuttamatta ulospäin liian itsenäiseltä ja pärjäävältä, mutta en myöskään alennu suurisilmäisenä esittämään typerää tyyliin " Voi kun tää mun kännykkä on ihan rikki ja mä en ymmärrä tästä mitään! Voisiko joku, jolla on pallit tulla korjaamaan sen!"

Mikä siis mättää? Neuvokaapas, viisaammat...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdatko siis olla tiedostamattasi torjuva miehiä kohtaan? Koetapa kulkea silmät auki ja huomata pienetkin kiinnostuksen eleet miesten puolelta. Vastaa niihin sitten vaivihkaa - jos et muuten niin salaperäisellä pikku hymyllä. Harva orastavaa kiinnostusta kokeva mies jatkaa piiritystä, jos nainen ei anna yhtään mitään vastakaikua. :)

Vierailija
2/12 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihastunut yhteen mieheen ja toivoisin niin saavani häneltä huomiota. Olimme molemmat kirjautuneena meseen ja laitoin hänelle viestin, että " olen täällä ja mielelläni otan vastaan keskusteluyrityksiä :)" Mies vastasi, että " yritän heti, jos aihetta on :)" Eli toisin sanoen oli tietenkin huomannut, että olin ollut kirjautuneena jo jonkin aikaa, mutta ei ollut kiinnostunut minun kanssa meseilemään :( Luulisi, että jos oikeasti olisi kiinnostunut, niin tarttuisi tuollaiseen.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestisi jotenkin kosketti ja kerroin siitä miehelleni. Hän sanoi, etteivät miehet välttämättä ymmärtäisi viestiäsi vihjeeksi mistään enemmästä. Eli ehkäpä toivoa on, vaikka kyllä minä naisena kokisin viestin kuten sinä koit. Oli miten oli, niin älä menetä toivoasi! Ehkä sinun kannattaa jatkossa panostaa salaperäisyyteen, sillä se kiehtoo monia miehiä. :)

Vierailija
4/12 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kun on elämää on toivoa...

Vierailija
5/12 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nää vaikka olenkin monien miespuolisten ystävienikin mielestä kaunis.

Vierailija
6/12 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat miehet pelästyvät jos nainen liian aktiivinen, eli ole ainakin olevinasi passiivinen mutta näytä olevasi kiinnostunut.

Vierailija
7/12 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ns ämpäriruma. En edes hauska saati mitenkään sosiaalinen. Olen vaan ihan tavallinen ja treffejä tarjotaan usein. Itse en kehtaisi tehdä aloitetta. Ehkä miehet huomaavat huonon itsetunnon ja haluavatkin tälläisen hissukan.

Vierailija
8/12 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tietoisesti jopa hieman epäitsenäisempi kuin todellisuudessa oletkaan, ettet olisi miesten silmissä luotaantyöntävä.

Samoja asioita aikoinani miettineenä tiedän kuinka kurjaa tuo on. Kun vuosikaudet menevät, eikä mitään vakinaisempaa ala syntymään. Ja samaan aikaan kaverit löytävät miehensä ja alkavat vähitellen säälimään, kun yhdellä ei vaan ole ketään.

Mun kokemukseni on, että parhaiten kolahtaa, kun on reilusti oma itsensä. Eli kun onnistuu lopettamaan miettimästä miltä näyttää miesten silmin, ja on vain oma itsensä. Silloin on luonnollinen, ja se toimii parhaiten. Kuulostaa niin kliseeltä, mutta on samaan aikaan totta.

Vierailija
9/12 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen olen saanut kuulla, että ties kuinka moni mies oli minusta ollut kiinnostunut vuosikausia mutta ei ollut uskaltanut tunteitaan kertoa. Teki mieli näille sanoa kyllä jotain.... No mutta löysinpä aarteen onneksi!

Vierailija
10/12 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

millaisilta sivuilta / palstoilta kannattaa bongailla? kävin ekaa kertaa suomi 24 sokkotreffeillä ja noin 10 min jaksoin siellä olla..

Vierailija
11/12 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin ehkä ennen liian kova miehiä kohtaan läheisyyden pelossani. Vasta myöhemmin olen oppinut myöntämään kaipuuni koskettaa toisen sydäntä ihan oikeasti. Nyt ihana aviopuoliso jo onkin.

Vierailija
12/12 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisit minkä naköinen tai luonteinen, niin todennäköisesti aina löytyy miehiä, jotka pitävät juuri sinunlaisestasi. Miehetkin pitävät hyvin eri tyyppisistä naisista. Parhaiten puree sinut itsensä kanssa oleva nainen, joka on kiinnostunt myös miehestä ihan oikeasti. Pitää myös reippaasti ilmaista omat mielipiteensä, ei hyökkäävästi, mutta ei myöskään mukautua miehen mielipitseisiin kaikessa.

Sitä paitsi itsellä oli aika paljon kokemusta miehistä, mutta vasta nykyisen mieheni tavattuani tiesin heti, että tämän kanssa haluan viettää lopun elämääni. Onneksi mies ajatteli samoin :-).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi