Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskotteko aina lääkäriä vai omia tuntemuksia

Vierailija
28.09.2023 |

Minut laitettiin myöhään yöllä kotiin flunssa diagnoosilla päivystyksestä vaikka henki rahisi, jaksoin tuskin kävellä.
Seuraavana aamuna menin terkkariin ja keuhkokuviin. Keuhkokuume.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä meinasin kerran kuolla lääkärin virheen takia joka antoi mulle kiireissään ihan väärän diagnoosin vaivaan jossa mun kroppaan alko tulee erilaisia pilkkuja ja läiskiä, menin toiselle paikkakunnalle muutaman päästä hoitoon ja siellä sanottiin suoraan että hyvä kun tulit, olit nimittäin todella lähellä henkesi menettämistä, sieltä sitten oikeat diagnoosit ja hoito

Vierailija
2/8 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä meinasin kerran kuolla lääkärin virheen takia joka antoi mulle kiireissään ihan väärän diagnoosin vaivaan jossa mun kroppaan alko tulee erilaisia pilkkuja ja läiskiä, menin toiselle paikkakunnalle muutaman päästä hoitoon ja siellä sanottiin suoraan että hyvä kun tulit, olit nimittäin todella lähellä henkesi menettämistä, sieltä sitten oikeat diagnoosit ja hoito

Muutaman päivän päästä sori virhe*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärin on niin paljon helpompi tehdä se oikea diagnoosi pari päivää myöhemmin kun tauti kehittyy. Ei se diagnoosi lue alkuvaiheessakaan potilaan otsassa.

Vierailija
4/8 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

99% onat tuntemukset. Lääkärin on siinä usein vain hidastamassa prosessia hienovaraisine tunteineen.

Vierailija
5/8 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

99% onat tuntemukset. Lääkärin on siinä usein vain hidastamassa prosessia hienovaraisine tunteineen.

Suomen terveydenhuolto ei kustanna lääkäreille kristallipalloa.

Vierailija
6/8 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon lääkäriä, jos lääkäri vaikuttaa pätevältä ja asiansa osaavalta, eikä minulla itselläni ole mitään hajua mistä on kyse. Jos lääkäri vähättelee tai haluaa vain seurailla oireita, ei se herätä paljon luottamusta. Kehenkään ihmiseen en luota 100%, oli ammattinimike mikä hyvänsä.

Vierailija
7/8 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkärin on niin paljon helpompi tehdä se oikea diagnoosi pari päivää myöhemmin kun tauti kehittyy. Ei se diagnoosi lue alkuvaiheessakaan potilaan otsassa.

Ja sitten saat kuulla syyllistämistä siitä miksi on antanut taudin mennä noin pahaksi.

Vierailija
8/8 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomen terveydenhuolto ei kustanna lääkäreille kristallipalloa.

Nyt oli juuri sellaista passiivisagressiivisen oloista reaktiota ilmassa jota ei ainakaan lääkäriltä tule sietää.